Όταν ο ΛεΜπρόν Τζέιμς, ο «βασιλιάς» του NBA και των social media, μας προειδοποίησε ότι έρχεται μια μεγάλη απόφαση, όλοι υποθέσαμε πως ήρθε η ώρα. 41 χρονών σε λίγο, 20+ σεζόν στην πλάτη, πρώτος σκόρερ στην ιστορία... Ε, κάπου εδώ είναι το φινάλε, σωστά;
Λάθος
Ο ΛεΜπρόν δεν αποσύρεται. Ο ΛεΜπρόν δεν αποχαιρετάει τα παρκέ. Ο ΛεΜπρόν δεν κάνει διάγγελμα αποχώρησης. Ο ΛεΜπρόν... κάνει διαφήμιση.
Αντί για tears of farewell, είχαμε cheers με Hennessy
— LeBron James (@KingJames) October 7, 2025
Καταλαβαίνουμε το παιχνίδι. Το storytelling, το hype, το χτίσιμο προσδοκιών. Αλλά εδώ έχουμε ξεφύγει. Είμαστε σε μια εποχή που ο κάθε star έχει γίνει πιο brand από brand και η κάθε του κίνηση συνοδεύεται από sponsor deal και hashtag. Δεν μας σοκάρει πλέον. Αλλά αυτό; Αυτό ήταν... το τρολάρισμα του αιώνα.
Και ξέρεις τι γίνεται τώρα;
Οι fans απογοητεύτηκαν. Οι haters τρίβουν τα χέρια τους. Και το NBA community ψάχνει στα ψιλά γράμματα της ανακοίνωσης μήπως τελικά είπε κάτι σοβαρό και μας διέφυγε. Spoiler: δεν είπε.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι, όπως πάντα, ο ΛεΜπρόν έπαιξε το παιχνίδι των εντυπώσεων καλύτερα απ' όλους. Ίσως καλύτερα κι απ’ ό,τι παίζει στο παρκέ. Κι εκεί κάπου είναι που αρχίζεις να αναρωτιέσαι: πόσο ακόμα θα πουλάμε τη στιγμή αντί για το περιεχόμενο;
Βγάζουμε το καπέλο στο μυαλό του. Αλλά ρε φίλε, τουλάχιστον την επόμενη φορά που θα μας χτυπήσει η καρδιά για τελευταία φορά, κάνε το να αξίζει. Όχι με κονιάκ. Με respect.