Associated press LeBron James: Η "απόσυρση" που έγινε... διαφήμιση κονιάκ

Εκεί που λες «εντάξει, τελείωσε κι αυτός», σου σερβίρει κονιάκ με πάγο και σου κλείνει το μάτι

Όταν ο ΛεΜπρόν Τζέιμς, ο «βασιλιάς» του NBA και των social media, μας προειδοποίησε ότι έρχεται μια μεγάλη απόφαση, όλοι υποθέσαμε πως ήρθε η ώρα. 41 χρονών σε λίγο, 20+ σεζόν στην πλάτη, πρώτος σκόρερ στην ιστορία... Ε, κάπου εδώ είναι το φινάλε, σωστά;

Λάθος

Ο ΛεΜπρόν δεν αποσύρεται. Ο ΛεΜπρόν δεν αποχαιρετάει τα παρκέ. Ο ΛεΜπρόν δεν κάνει διάγγελμα αποχώρησης. Ο ΛεΜπρόν... κάνει διαφήμιση.

Αντί για tears of farewell, είχαμε cheers με Hennessy

 

 

Καταλαβαίνουμε το παιχνίδι. Το storytelling, το hype, το χτίσιμο προσδοκιών. Αλλά εδώ έχουμε ξεφύγει. Είμαστε σε μια εποχή που ο κάθε star έχει γίνει πιο brand από brand και η κάθε του κίνηση συνοδεύεται από sponsor deal και hashtag. Δεν μας σοκάρει πλέον. Αλλά αυτό; Αυτό ήταν... το τρολάρισμα του αιώνα.

Και ξέρεις τι γίνεται τώρα;

Οι fans απογοητεύτηκαν. Οι haters τρίβουν τα χέρια τους. Και το NBA community ψάχνει στα ψιλά γράμματα της ανακοίνωσης μήπως τελικά είπε κάτι σοβαρό και μας διέφυγε. Spoiler: δεν είπε.

 

FB IMG 1759856128843

 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι, όπως πάντα, ο ΛεΜπρόν έπαιξε το παιχνίδι των εντυπώσεων καλύτερα απ' όλους. Ίσως καλύτερα κι απ’ ό,τι παίζει στο παρκέ. Κι εκεί κάπου είναι που αρχίζεις να αναρωτιέσαι: πόσο ακόμα θα πουλάμε τη στιγμή αντί για το περιεχόμενο;

Βγάζουμε το καπέλο στο μυαλό του. Αλλά ρε φίλε, τουλάχιστον την επόμενη φορά που θα μας χτυπήσει η καρδιά για τελευταία φορά, κάνε το να αξίζει. Όχι με κονιάκ. Με respect.

 



©2016-2025 Ratpack.gr - All rights reserved