Εισιτήριο κανείς για το τρένο που θα ζήλευε μέχρι και ο Γκάτσμπι;

Βέβαια, μόνο ως λαθρεπιβάτης ίσως να μπεις αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

Στις σελίδες του Φιτζέραλντ ο Γκάτσμπι προτιμούσε τα αυτοκίνητα και τα ιστιοπλοϊκά. Στην πραγματική ζωή, ένας άλλος μεγιστάνας, ο Χάουαρντ Χιουζ που τον ενσάρκωσε (κι αυτόν, όπως τον Γκάτσμπι) ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο στο Aviator, προτιμούσε τα αεροπλάνα. Και οι δύο όμως θα κοίταζαν με θαυμασμό το Shiki-Shima, το υπερπολυτελές τρένο των Σιδηροδρόμων Ανατολικής Ιαπωνίας.

Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι διαθέτει μόνο δεκαεπτά σουίτες (ξέχνα τις κουκέτες και τα κουπέ) ή το γεγονός ότι φιλοξενεί στα βαγόνια του 5άστερο μπαρ και αντίστοιχο εστιατόριο. Φυσικά μετρούν και αυτά, όμως κυρίως μετράει η αισθητική του Κεν Κιγογούκι (με παρελθόν στην General Motors και την Porsche), σχεδιαστή του τρένου, ο οποίος έχει ενσωματώσει στοιχεία της Art Deco στους εσωτερικούς χώρους.

Το τρένο αποτελείται από δέκα βαγόνια, δύο εξ αυτών είναι βαγόνια παρατήρησης με τεράστια κρυστάλλινα τζάμια για να χαζεύουν οι επιβάτες τη θέα. Σε κάθε ταξίδι θα έχει τη δυνατότητα να φιλοξενεί έως 34 ταξιδιώτες, γεγονός που, μαζί με τις υπόλοιπες παροχές, εκτινάσσει τη τιμή του εισιτηρίου στα ύψη, καθώς μία διαμονή για 3 ημέρες με δύο διανυκτερεύσεις κυμαίνεται από 4.000€ μέχρι 8.500€/ άτομο.

Οι υποψήφιοι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε τέσσερις διαφορετικές διαδρομές που προτείνει η εταιρεία και όλες τους υπόσχονται να φέρουν τους ταξιδιώτες κοντά στην ομορφιά και την ποικιλομορφία των Ιαπωνικών τοπίων.

Επειδή φανταζόμαστε ότι ήδη έχει ψάχνεις για την επίσημη σελίδα του Shiki-Shima για να κλείσεις θέση (εξάλλου, το αναλογικά το Intercity μπορεί να είναι και ακριβότερο), θα σε συμβουλεύαμε να μην βιαστείς. Τα δρομολόγια είναι κλεισμένα μέχρι το Μάρτιο του 2018.

Κάνε υπομονή και ρίξε μια ματιά στις φωτογραφίες της gallery.

 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved