Ιδού η νέα Ducati Multistrada με τους 170 ίππους

Στο Borgo Pagale ισχυρίζονται ότι έφτιαξαν την καλύτερη τουριστική μοτοσικλέτα και δεν έχουμε λόγο να μην τους πιστέψουμε.

Η μπολονέζικη εταιρεία μόλις παρουσίασε την πολυαναμενόμενη τετρακύλινδρη mega on-off και τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για τον θρόνο της κατηγορίας. Οι ριζοσπαστικές καινοτομίες είναι τόσες πολλές που μπορούμε να μιλήσουμε, όχι απλά για ένα νέο κεφάλαιο στις ταξιδιάρικες μοτοσυκλέτες, αλλά και για την ίδια την Ducati. Αρχικά έσπασε ένα από τα τελευταία άβατα του  μεγάλου δικύλινδρου κινητήρα. Μπορεί το Borgo Panagale να έχει «προδώσει» εξελικτικά εδώ και χρόνια την ιστορική L-2 διάταξη, αλλά στη συγκεκριμένη κατηγορία για όποιον πειραματίστηκε με περισσότερους κυλίνδρους, το αποτέλεσμα ήταν μάλλον αμφίβολο. O νέος V-4 που ακούει στο όνομα Granturismo, δείχνοντας και τις ταξιδιωτικές αρετές του, δεν είναι απλά ελαφρύς και συμπαγής αλλά και ελαφρύτερος από τον δικύλινδρο που αντικαθιστά. Δεν έχει περάσει πολύ καιρός που αναρωτιόμασταν αν ήταν απαραίτητα ή αν ακόμα κι ήταν οδηγίσιμα τα on-off με 130-140 άλογα και η νέα Multistrada μοστράρει περήφανα την απόδοση των 170 ίππων. Το ότι αυτή η απόδοση συνδυάζεται και με διαστήματα ρύθμισης βαλβίδων στα 60.000 χλμ τον καθιστά μηχανολογικό διαμάντι. Στις βαλβίδες όμως κρύβεται και η μεγαλύτερη επανάσταση και ρήξη με την παράδοση. Το ταυτισμένο με την ιταλική μάρκα, δεσμοδρομικό σύστημα μας άφησε οριστικά και ένα συμβατικό σύστημα με δυο ΕΕΚ και ελατήρια πηρε τη θέση του. Οι tifosi ίσως ξενερώσουν πρόσκαιρα, αλλά κατά πάσα πιθανότητα θα το καταπιούν για χάρη της απόδοσης. 

 

 

Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός δεν θα μπορούσε να μην είναι υπερπλήρης, ειδικά στην κορυφαία έκδοση V4S. Μαζί με τη βελτιωμένη ημιενεργητική ανάρτηση Skyhook, φώτα που αλλάζουν δέσμη υπό κλίση, cornering ABS, εξελιγμένο traction control και στην κορυφή όλων βρίσκεται το cruise control to οποίο χρησιμοποιεί radar. Με αυτό το πρωτοποριακό, για μοτοσικλέτα, σύστημα εξασφαλίζεται εκτός από σταθερή ταχύτητα, σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα καθώς και έγκαιρη προειδοποίηση κινδύνου προερχόμενου από πίσω. Η πληροφόρηση από την ευκρινή TFT οθόνη των 6,5” είναι αυτή που αρμόζει σε ένα χιλιομετροφάγο δίκυκλο, με σύνδεση bluetooth για smartphone,ενώ τα προερχόμενα από την εξωτική Panigale φρένα θα έχουν πανεύκολο έργο με τα μόλις 215 κιλά της νέας Multistrada. 

Με τέτοια επιμονή στην ευκολία και την carefree οδήγηση, μοναδική σπαζοκεφαλιά είναι να διαλέξεις πιο απο τα 5 επίπεδα εξοπλισμού ικανοποιεί τις ανάγκες σου και αν θα πας με το κλασικό κόκκινο ή το διαστημικό γκρι. Και ναι, διατίθεται προαιρετικά και με ακτινωτές ζάντες και τρακτερωτά λάστιχα για όποιον θέλει να αξιοποίησει τα 22 εκατοστά απόστασης απ’το έδαφος.

 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved