Αυτή η Camaro αποδίδει 1180 ίππους και δεν είναι καθόλου φιλική προς το περιβάλλον

Στην Αμερική δεν ξέρουν τι σημαίνουν προδιαγραφές Euro 5 και 6 και συνεχίζουν να κάνουν αυτό που ξέρουν καλύτερα.

Δηλαδή να παίρνουν V8 κινητήρες από Corvette, να τους ξεχειλώνουν όσο μπορούν και στη συνέχεια να τους βάζουν σε παλιές δόξες της εποχή των muscle cars. Μόνο που αυτή η Camaro δεν είναι ένα κλασικό restomod.  To σασί της έχει δεχτεί τόσες αλλαγές, που μόνο η εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου παραπέμπει στο παλιο θρυλικό κουπέ και δεν υπάρχει τίποτα κακό σε αυτό. 

Αυτή η Pontiac είναι ένα κομμάτι της ιστορίας του αμερικάνικου muscle car 

Γιατί κάτω από τη γνώριμη σιλουέτα υπάρχουν ολοκαίνουργια υποπλαίσια από ατσάλι που φιλοξενούν την ανάρτηση μιας σύγχρονης Corvette, γιατί αυτή η Camaro μπορεί να στρίβει κιόλας. Στις τέσσερις γωνίες της ανάρτησης αυτής βρίσκονται δισκόφρενα διαμέτρου 14 ιντσών, ναι περίπου σαν ζάντες ενός μικρού αυτοκινήτου, και εξαπίστονες δαγκάνες, γιατί πρέπει να σταματάει και κάπως αυτό το θηρίο που ακούει στο όνομα Fenix.

 

 

Το θηρίο ήταν κάποτε ένας ακόμα LS7 που πλέον βρίσκεται κάτω από οποιοδήποτε αμάξι εκτός από Corvette και χάρη στην ιδιαίτερη φροντίδα των μηχανικών του Driven Speed Shop, κατάφερε να βγάλει τετραψήφιο αριθμό ίππων. Στο επίκεντρο της βελτίωσης βρίσκεται ένας κομπρέσορας, supercharger όπως τον λένε απέναντι, σε μέγεθος όσο ένα τετρακύλινδρο μοτέρ μικρομεσαίου χάτσμπακ, o οποίος δεν καταφέρνει να χωρέσει στην περιεχόμενη γωνία του V και ξεχειλίζει ξεχειλίζοντας με τη σειρά του 1.180 άλογα. 

Απέναντι σε αυτή την Dodge Charger, ο Bullitt θα τα έβρισκε σκούρα 

Όλη αυτή η δυνάμη περνάει μέσα από ένα ενισχυμένο 6άρι  κιβώτιο της Tremec που φυτιλιάζει για πλάκα τα πίσω ελαστικά διαστάσεων 325/30 που φοράνε οι 19άρες ζάντες. Αλλά αυτό που κάνει διαφορετικό αυτό το restomod δεν είναι ιπποδύναμη, που όσο εξωφρενική κι αν είναι, έχουμε δει πολλά παρόμοια παραδείγματα. Πρέπει να ανοίξουμε την πόρτα και να δούμε το εσωτερικό αυτής της Camaro.

 

 

Μόλις ανοίξουμε την πόρτα δεν θα αντικρίσουμε ένα ανακατασκευασμένο σαλόνι εποχής, ούτε κάποιο σπαρτιατικό εμπνευσμένο από αγώνες dragster. Θα δούμε όμως ένα εσωτερικό εντελώς ευρωπαϊκής ποιότητας και πολυτέλειας που θα μπορούσε να ανήκει σε κάποιο ακριβό GT. Το κρέμ δέρμα εναλλάσσεται με τη μαύρη αλκαντάρα και τελικά συνθέτουν ένα πολύ φιλόξενο περιβάλλον που σε καλεί σε ένα επικό road trip από τη μία ακτή στην άλλη, σε απαγορευμένες ταχύτητες.    



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved