Η Lamborghini Lanzador υπόσχεται ότι μπορεί να κάνει τα πάντα

Οι Ιταλοί κατάφεραν να κλέψουν τις εντυπώσεις στο φετινό Pebble Beach Concours d'Elegance με ένα όχημα από το μέλλον.

Ο εξηλεκτρισμός της Lamborghini είναι ένα από τα μεγαλύτερα στοιχήματα που έχουν τεθεί ποτέ στην αυτοκίνηση. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορεί να έχουν ακόμα να λύσουν μύρια όσα προβλήματα μέχρι να γίνουν mainstream, αλλά η ταχύτητα έχει αποδειχθεί ότι δεν είναι ένα από αυτά. Το θέμα με τη Lamborghini δεν είναι αν θα είναι γρήγορη η ηλεκτρική διάδοχος της Revuelto, αλλά αν θα έχει ψυχή χωρίς τον χαρακτηριστικό V12 στην πλάτη του οδηγού.

Πώς γιόρτασε τα 60 της χρόνια η Lamborghini;

Για να θολώσουν κάπως τα νερά με δημιουργικό τρόπο έδωσαν νέα μορφή στο μέλλον ξεφεύγοντας από την κλασική διθέσια διάταξη ενός κεντρομήχανου hypercar. Η Lanzador δεν είναι μια κλασική Lambo, δεν μοιάζει καν με την Urus που ξέρει τι είναι. Είναι τετραθέσια, έχει τη σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας, είναι κάπως σαν SUV, αλλά με πιο σεντάν τρόπο.

 

 

Στην παρουσίαση του concept car, που όμως θα μπει στην παραγωγή σε λίγα χρόνια χωρίς πολλές αλλαγές, οι άνθρωποι της εταιρείας έκαναν λόγο για μία νέα κατηγορία αυτοκινήτων και όχι για ένα ακόμα crossover. Η νέα αυτή κατηγορία ονομάζεται Ultra-GT και πραγματικά φαίνεται να καταφέρνει να κάνει τικ σε όλα τα κουτάκια σαν το απόλυτο crossover που τα κάνει όλα, αρκεί να έχει κάποιος και το ανάλογο αντίτιμο. 

 

 

H Lanzador έχει από έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα οι οποίοι αποδίδουν συνδυαστικά 1350 ίππους ενώ η αυτονομία του αναμένεται να φτάσει τα 700χλμ σε ορίζοντα πενταετίας με την εξέλιξη των μπαταριών μέχρι τότε. Το εσωτερικό της είναι εξόχως εντυπωσιακό με άφθονη χρήση ανακυκλωμένων υλικών, σχεδόν καθολική και πλήρως ενταγμένης στο πνεύμα της εποχής. Αλλά μία πιο προσεκτική ματιά στη σιλουέτα της, ειδικά στο χρώμα που επιλέχθηκε, μαρτυρά κάτι πιο ενδιαφέρον.

 

 

Πίσω από την μπλε σφηνοειδή σιλουέτα υπάρχει η έμπνευση μιας ξεχασμένης, αλλά πολύ πρωτοποριακής Lambo των περασμένων δεκαετιών, της Espada. Η τετραθέσια εκείνη GT της Lamborghini που προσπάθησε να αλλάξει το τοπίο στα μεγάλα 2+2 θέσεων οχήματα γρήγορης και άνετης μετακίνησης. Μπορεί το φουτουριστικό της σχήμα να μην άλλαξε τελικά το τοπίο και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες να μην συγκίνησαν το συντηρητικό κι ευκατάστατο κοινό της εποχής, αλλά τώρα φαίνεται πως είναι η στιγμή του πνεύματος της Espada, έστω και χωρίς τον V12 της.    



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved