Dallara Stradale: Ένας καλός λόγος για να γίνεις κάγκουρας

Θα το οδηγούσε μέχρι κι ο Πανούσης.

Όταν βλέπουμε κάτι τέτοια αμάξια, μάς βγαίνει το καγκούρικό μας. Συγγνώμη κιόλα(ς), αλλά έτσι είναι. Πάρτε για παράδειγμα το Dallara Stradale, το οποίο κυκλοφόρησε πρόσφατα και όταν το είδαμε νιώσαμε ένα καρδιοχτύπι. Σαν αυτά των πρώτων ραντεβού. 

Ελαφρύ σαν πούπουλο. Μόλις 855 κιλά. Και ψιλογρήγορο. «Ψιλό». Μόνο 280 χλμ/ώρα. Τα πρώτα 100 τα πιάνει σε 3,25 δευτερόλεπτα. Τα 200; Σε 8,5 δευτερόλεπτα. Μέχρι να ξεπαρκάρεις το έχεις τερματίσει.

f4


Το βασικό του προνόμιο είναι ότι ενώ αρχικά προσφέρεται ως speedster (χωρίς πόρτες), μπορεί να μετατραπεί σε roadster (με την εγκατάσταση παρμπρίζ), με την προσθήκη T-frame γίνεται targa, ή και copupe με την τοποθέτηση πορτών που ανοίγουν προς τα πάνω.

Κι επειδή όσο γράφουμε, τόσο πιο πολύ μάς βγαίνει η καγκουριά, τσέκαρε κι αυτή τη Lamborghini.

Σου δίνει τη δυνατότητα στους να τοποθετήσει μεγάλη πίσω αεροτομή που μπορεί να παράξει 820 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης στην τελική του ταχύτητα, ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι διαθέτει και turbo τετρακύλινδρο κινητήρα 2.3 λίτρων,

Ξέρουμε ότι, διαβάζοντας όλα αυτά, αντί να τρέχεις εσύ με το Stradale, τρέχει η σκέψη σου στο «πόσο να κοστίζει άραγε». Η απάντηση; 155.000 ευρώ. Κοινώς, δεν μας χέζεις ρε Dallara.

Ας το χαζέψουμε τουλάχιστον, τσάμπα είναι.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved