Γιατί όλοι θέλουν να οδηγήσουν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Xiaomi;

Σε λιγότερο από 24 ώρες η κινεζική εταιρεία έχει δεχτεί κοντά στις 90.000 παραγγελίες.

Όταν η κινεζική Xiaomi έκανε μπάσιμο στον κόσμο των smartphones, ήθελε να αποτελέσει τον τρίτο πόλο και να βάλει δύσκολα στην Apple και την Samsung. Δεν κατάφερε ποτέ να τις ξεπεράσει, ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι δεν έχει καταφέρει να αφήσει το δικό της αποτύπωμα. 

Τώρα, όμως, έφτασε η στιγμή να μπορεί να δηλώσει με περηφάνια ότι η Apple βλέπει την σκόνη της. Όχι στο πεδίο των smartphones και των tablets, αλλά στον κόσμο των 4 τροχών. Οι Κινέζοι πρόλαβαν την Apple και κατασκεύασαν πρώτοι το δικό τους ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ονομάζεται Xiaomi SU7 και έρχεται να προκαλέσει τις Tesla και Porsche. Μάλιστα η εξαιρετική τιμή, έχει κάθε λάτρη της τεχνολογίας και της ταχύτητας, να θέλει να το αγοράσει. Αυτή τη στιγμή που γράφονται οι γραμμές, η εταιρεία έχει δεχτεί κοντά στις 90.000 παραγγελίες και όλο αυτό συνέβη στις πρώτες 24 ώρες που αποκάλυψε το όχημα. «Είναι δύσκολο να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο, αλλά είναι ωραίο να το πετυχαίνεις», δήλωσε χαρακτηριστικά ο ιδρυτής της Xiaomi, Lei Jun, κατά τη διάρκεια της επίσημης αποκάλυψης του SU7 στην Κίνα. 

Xiaomi SU7 9

Το SU7 (Speed Ultra 7) είναι ένα σεντάν με μήκος σχεδόν 5 μέτρα και πλάτος που αγγίζει τα 2 μέτρα. «Πατά» σε τροχούς 19 ιντσών, και προαιρετικά σε 21 ιντσών, ενώ είναι διαθέσιμο σε εννέα διαφορετικά χρώματα. Αν σου θυμίζει την Porsche Taycan, τότε να ξέρεις πως δε σε γελούν τα μάτια σου. 

Το κρύο δεν κάνει καθόλου καλό στο ηλεκτρικό σου αυτοκίνητο

Θα διατίθεται από την Xiaomi, αρχικά στην αγορά της Κίνας, σε τρεις εκδόσεις: τις SU7, SU7 Pro και SU7 Max. Ναι όπως τα smartphones. Η πρώτη χρησιμοποιεί μια μπαταρία LFP της BYD με χωρητικότητα 73,6 kWh και προσφέρει αυτονομία έως και 700 χλμ. Την κίνηση προσφέρει ένας ηλεκτροκινητήρας με την ονομασία HyperEngine V6 και μέγιστη ισχύ 220 kW, δηλαδή 299 ίππους, σε συνδυασμό με μέγιστη ροπή 400 Nm. Η ενδιάμεση έκδοση Pro τροφοδοτείται από την μπαταρία Shenxing της κινεζικής επίσης CATL με χωρητικότητα 94,3 kWh, που εκτοξεύει, κάτω από τις ίδιες προϋποθέσεις, την αυτονομία στα 830 χλμ. διαθέτοντας και αυτή μία ηλεκτρική μονάδα. 

Xiaomi SU7 00016 1536x969 1

Όσο για την τιμή, υπολόγιζε κοντά στα 30.000 δολάρια. Μήπως σκέφτεσαι ότι το επόμενο αυτοκίνητό σου θα είναι ηλεκτρικό και θα φέρει την υπογραφή της Xiaomi. Μάλλον σωστά σκέφτεσαι.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved