H μεγάλη επιστροφή της Alfa Romeo 33 Stradale

Οι Ιταλοί έκαναν για ακόμα μία φορά το (σχεδιαστικό) θαύμα τους.

Στο μεγάλο δίλημμα για το αν το πιο όμορφο αυτοκίνητο όλων των εποχών είναι η Jaguar E-Type ή η Ferrari 250GTO, υπάρχει πάντα και ο τρίτος δρόμος. H Alfa Romeo 33 Stradale. Η εξωτική εκείνη Alfa από τη χρυσή δεκαετία του ‘60, δεν είναι τυχαίο που από αυτή τη δεκαετία προέρχονται σχεδόν όλα τα ομορφότερα αυτοκίνητα ανεξάρτητα από προσωπικά γούστα, με τις ιδανικές αναλογίες και τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες που δεν κατάφερε να αντιγραφεί από κανέναν άλλον. 

H ξεχωριστή γοητεία της Alfa Giulia SWB Zagato

Για τους περισσότερους φίλους της μιλανέζικης φίρμας ήταν μόνο θέμα χρόνου το πότε θα είχαμε αναβίωση αυτού του ιστορικού μοντέλου. Μετά την απόφαση της πισωκίνητης στροφής που μας χάρισε της 8C, 4C, αλλά και την Giulia, μία νέα 33 Stradale θα ήταν το πετράδι στο στέμμα της μεγαλειώδους επαναφοράς της Alfa.

Θες να σχεδιάσεις την τελευταία Alfa Romeo 4C;

Μπορεί να άργησε λίγο, αλλά έγινε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, χωρίς εκπτώσεις στην αισθητική. Αυτός ήταν και ο λόγος που παρά την κορυφαία τεχνολογία που φέρει σε μοτέρ και σασί, δεν έχει κανένα ενεργό αεροδυναμικό βοήθημα που θα μπορούσε να χαλάσει τις αψεγάδιαστες γραμμές τις. 

 

 

Μιλώντας για τεχνολογία, πίσω από τον οδηγό βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος V6 3 λίτρων που αποδίδει 650 ίππους, αλλά υπάρχει και η επιλογή μιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης με 3 ηλεκτρικά μοτέρ και 750 ίππους για όσους θέλουν μια ακόμα πιο σύγχρονη εκτέλεση της συνταγής. 

Κάθε μία από τις 33 (αναμενόμενος αριθμός) που θα παραχθούν θα είναι εντελώς παραμετροποιημένη και προσαρμοσμένη στον τυχερό της ιδιοκτήτη. Φυσικά έχουν βρεθεί όλοι, μόλις 2 εβδομάδες κράτησε η διαδικασία εύρεσης των κατάλληλων tifosi. Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι είναι κανονική η παραγωγή της νέας 33 Stradale μιας και η αυθεντική βγήκε σε μόλις 18 κομμάτια και αυτός είναι ίσως ο λόγος που δεν είναι τόσο γνωστή σαν το ομορφότερο αυτοκίνητο του κόσμου. 

 

 

Κάτω από το καλλίπυγο αμάξωμα υπάρχει ένα ανθρακονημάτινο σασί με δύο αλουμινένια υποπλαίσια για τις ανάγκες των δύο αξόνων, ενώ αξίζει να σημειωθεί η λεπτομέρεια του λιτού εσωτερικού. Το homage στην αυθεντική είναι τόσο πιστό που το εσωτερικό είναι εντελώς σπαρτιατικό σαν το αγωνιστικό της παλιάς με εμφανή κομμάτια του πλαισίου χωρίς να μπαίνει στον πειρασμό των πολυτελών φληναφημάτων.  



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved