H Type-R έκδοση του S2000 που δεν μας έδωσε ποτέ η Honda

Η παραγωγή του «κοφτερού» ιαπωνικού roadster μπορεί να σταμάτησε το 2009, ωστόσο ακόμα στοιχειώνει τα όνειρα των petrolheads.

Η φημολογία για μια καθαρόαιμη έκδοση του S2000 ξεκίνησε σχεδόν αμέσως με την έξοδο της πρώτης παρτίδας από τη γραμμή παραγωγής της Honda. Πολλοί ήταν αυτοί που την περίμεναν, ακόμα περισσότεροι αυτοί που πίστευαν ότι ήταν αχρείαστη μια τέτοια έκδοση, μιας και το ιαπωνικό roadster ήταν σχεδόν τέλειο όπως ήταν. 

Ο δίλιτρος κινητήρας που στρόφαρε σαν τους κινητήρες μοτοσικλετών της εταιρείας με την ειδική απόδοση των 120 ίππων στο λίτρο έθεσε νέα δεδομένα στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, δεδομένα που κανένας άλλος κινητήρας δεν κατάφερε να ξεπεράσει στα χρόνια που ακολούθησαν. Σε ό,τι αφορά το πλαίσιο και το στήσιμο, ακολούθησαν την ίδια οδό τελειότητας με αποτέλεσμα το S2000 να αποκτήσει το παρατσούκλι MX-5 με αναβολικά περιγράφοντας αυτό ακριβώς που προσέφερε η εμπειρία του διθέσιου Honda. 

 

 

Το ότι η Honda ποτέ δεν προχώρησε σε μια δεύτερη γενιά του ανοιχτού της μοντέλου, δίνοντας βάση μόνο στο Civic, δεν έσβησε σε καμία περίπτωση το ενδιαφέρον του κοινού, ίσα ίσα. Το S2000 μετατράπηκε αμέσως σε instant classic και σε ένα από τα πιο περιζήτητα μεταχειρισμενα σπορ αυτοκίνητα με πολλά από αυτά να διατηρούν την αξία που είχαν σαν καινούργια και όχι άδικα. 

Ούτε το όνειρο για ένα S2000 Type R έσβησε ποτέ, ένα όνειρο που ανέλαβε να το υλοποιήσει ετεροχρονισμένα η Evasive Motorsports. Ένα από τα μεγαλύτερα «αν» της αυτοκίνησης έγινε πραγματικότητα, έστω και μέσα από έναν βελτιωτικό οίκο.

Κάτω από το μακρύ καπώ, πάντα πίσω από τον μπροστινό άξονα, βρίσκεται ο κινητήρας του προηγούμενου Honda Civic Type R, o υπετροφοτούμενος K20. Μπορεί η απώλεια του ατμοσφαιρικού χαρακτήρα να είναι ιεροσυλία για κάποιους, αλλά τα 306 άλογα που αποδίδει το νέο μοτέρ με την ομαλότερη και πιο γεμάτη καμπύλη ροπής, ίσως χρυσώσει το χάπι για τους αμετανόητους. Μπορεί η ισχύς του αυτοσχέδιου S2000 Type R να είναι ίδια με αυτή του Civic Type R FK8, ωστόσο υπάρχει δυνατότητα για πολλή περισσότερη ιπποδύναμη.

 

 

Επειδή δεν μπορούσε να μπει όπως είναι ο κινητήρας στο σασί του S2000, λόγω της αλλαγής προσανατολισμού του αρχικά εγκάρσια τοποθετημένου κινητήρα για το μπροστοκίνητο Civic, έχει ανασχεδιασμένη εισαγωγή αέρα και εξαγωγή από την Evasive και τη Mugen αντίστοιχα, ενώ νέα είναι και η χαρτογράφηση της ανάφλεξης.

Αυτό σημαίνει ότι η δημιουργία της Evasive είναι ένας καμβάς για να στήσει ο καθένας το S2000 των ονείρων του με δυναμικά χαρακτηριστικά της αρεσκείας του και μια ιπποδύναμη που μπορεί να φτάσει εύκολα την περιοχή των 400 ίππων. Καθόλου άσχημα για ένα αμάξι που βρίσκεται κοντά μας για πάνω από δύο δεκαετίες.       



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved