Το μόνο που θέλουμε από τον Άη Βασίλη είναι μια Alfa Giulia SWB Zagato

Συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία από τις κορυφαίες εκδόσεις της Giulia σε ένα περιτύλιγμα που ξεσηκώνει τις αισθήσεις.

Είχαμε καιρό να δούμε το Ζ της Zagato σε μια Alfa, αλλά μάλλον άξιζε τον κόπο μετά από τόσες Aston Martin που φρόντισε η ιταλική καροτσερία. Επειδή ακριβώς δεν είναι και πολύ συχνό φαινόμενο ένα ιταλικό αμάξι με το Z στο φτερό, η Giulia SWB Zagato δεν είναι απλά μια Giulia με φρεσκαρισμένο στυλ, αλλά ουσιαστικά ένα νέο αυτοκίνητο. 

Όπως μαρτυρά το middle name της, έχει σαν βάση το σασί της Giulia, αλλά προκειμένου να μετατραπεί σε ένα διθέσιο κουπέ έχει δεχτεί μια σοβαρή μείωση του μεταξονίου. Xωρίς πίσω πόρτες και κάθισμα οι σχεδιαστές της Zagato είχαν όλα όσα ήθελαν για να δημιουργήσουν ένα ρετροφουτουριστικό αμάξωμα. Το μπροστινό μέρος θυμίζει την τελευταία μεγάλη Alfa Zagato, την SZ, με το αγριεμένο μπροστινό μέρος να παντρεύεται αρμονικά με το πίσω μέρος της πιο παλιάς Giulia TZ. 

 

 

Στα μηχανικά μέρη έχουμε τον ιδανικό συνδυασμό. Σαν βάση έχει χρησιμοποιηθεί το μηχανικό σύνολο μιας Giulia Quadrifoglio η οποία έχει αναβαθμιστεί σε επίπεδο GTAm, αλλά διατηρώντας το κλασικό 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, είπαμε ο καλύτερος συνδυασμός. 

Η νέα Alfa Zagato έχει όλα τα κλασικά στοιχεία που μπορεί να αναζητήσει κανείς σε μια εξωτική δημιουργία της, από την οροφή με τα δύο «καρούμπαλα» και την έλλειψη χειρολαβών, μέχρι το καπό με τις κλασικές γρίλιες. Η «απαλή» σιλουέτα υπογραμμίζεται από την απουσία της κτηνώδους αεροτομής της GTAm, αλλά ταυτόχρονα έχει ανάμεσα από 4 απολήξεις της εξάτμισης ένα από τους πιο άγριους διαχύτες που έχουμε δει ποτέ. Εννοείται πώς κάθε ένα από τα μοναδικά πάνελ του αμαξώματος είναι από ανθρακόνημα δικαιώνοντας και με το παραπάνω τον χαρακτηρισμό Alleggerita. 

 

 

H μοναδικότητα της Giulia SWB Zagato ήταν η αφορμή για να εορταστεί η συμπλήρωση 100 χρόνων από την πρώτη συνεργασία μεταξύ Alfa Romeo και Zagato και θα την απολαύσει ο νέος της ιδιοκτήτης αφού κατέβαλε, το λογικό για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ποσό των 200.000€. Για την ώρα δεν υπάρχουν σχέδια για μια μαζική ή περιορισμένη παραγωγή του μοντέλου, αλλά αν κρίνουμε από την αίσθηση που έχει προκαλέσει, πολλοί ευκατάστατοι petrolheads θα προσπαθήσουν να δελεάσουν τους Ιταλούς για μερικά ακόμα αυτοκίνητα. Έστω μια κόκκινη θα πρέπει να τη φτιάξουν τώρα που μπήκαν στον κόπο.  



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved