Στη Lamborghini πιστεύουν ότι υπάρχει ακόμα χρόνος για να σωθούν οι κινητήρες βενζίνης

Η λύση υπάρχει, το μόνο που χρειάζεται είναι να πέσουν λεφτά για στην έρευνα και την εξέλιξή της.

Μέσα στη χρονιά το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αποφάσισε ότι το 2035 θα είναι η τελευταία χρονιά παραγωγής για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, με μια παράταση κατά ένα έτος για τους μικρούς κατασκευαστές. Αυτό σημαίνει ότι η τελευταία χρονιά που θα ακούσουμε τον ήχο μιας Lamborghini θα είναι το 2036, αλλά δεν απαραίτητο να συμβεί αυτό το δυσοίωνο σενάριο. 

Μιλώντας στο Tech Crunch, το μεγάλο αφεντικό της ιταλικής φίρμας, Stephan Winkelmann, έδωσε το εναλλακτικό υποθετικό σενάριο που δεν είναι άλλο από τα συνθετικά καύσιμα. Τα καύσιμα τα οποία δεν είναι ορυκτά θα μπορούσαν υπό προϋποθέσεις να  αντικαταστήσουν τα κλασικά. Πρόκειται για καύσιμα που είναι ένα μείγμα φυτικών ελαίων και ανακυκλωμένων υποπροϊόντων υδρογονανθράκων, αλλά είμαστε ακόμα μακριά από τη mainstream χρήση τους. 

 

 

Εκτός από την περεταίρω έρευνα πάνω στα συνθετικά καύσιμα θα πρέπει να αλλάξει η ευρωπαϊκή νομοθεσία και κυρίως η δεδομένη βούληση που υπάρχει για πλήρη εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων. Φυσικά η Lamborghini δεν μπορεί να περιμένει πότε θα δουν οι ευρωπαϊκές αρχές το φως το αληθινό και ετοιμάζεται για το ηλεκτρικό της μέλλον. Οι νέες Urus και Sterrato θα είναι τελευταία (;) αυτοκίνητα των Ιταλών με αμιγώς  εσωτερικής καύσης κινητήρες. 

Μέχρι το 2025 όλη η γκάμα της Lamborghini θα είναι υβριδική σε μια προσπάθεια να μειωθούν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά το μισό, με την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Lamborghini να παρουσιάζεται το 2028 και τελικό στόχο τον πλήρη εξηλεκτρισμό στις αρχές της επόμενης δεκαετίας προλαβαίνοντας την ευρωπαϊκή ημερομηνία λήξης. Εκτός κι αν τελικά γίνει το μεγάλο βήμα και δούμε τα συνθετικά καύσιμα να δίνουν το απαραίτητο φιλί ζωής στους αγαπημένους μας κινητήρες βενζίνης. Τι λέτε, θα τα καταφέρουμε με αυτή την χαραμάδα ελπίδα που άνοιξαν οι Ιταλοί;

 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved