Έτσι συναρμολογείται μια Bugatti Chiron

Μιλάμε για κανονικό «πορνό» υψηλής αυτοκίνησης.

Πώς είναι να φτιάχνεις ένα κόσμημα για τους δρόμους; Απαιτεί συγκέντρωση, αρκετούς ανθρώπους που είναι κορυφαίους στο είδους, επιμονή στη λεπτομέρεια, σχολαστική οργάνωση και χρόνος. Αυτό ισχύει για τη συναρμολόγηση της νέας Bugatti Chiron.

Ας υποθέσουμε ότι είσαι πολυεκατομμυριούχος και υπάρχουν στις καταθέσεις σου 2,6 εκατ. Δολάρια τα οποία τα βλέπεις κάθε βράδυ να έρχονται στον ύπνο σου και να σου φωνάζουν: «Ξόδεψέ μας, ξόδεψέ μας». Και καθώς κλαψουρίζουν ακούς κάπως από το βάθος τη μουσική από τον κινητήρα μιας Bugatti. Δεν χρειάζεται ονειροκρίτης, δεν χρειάζεται ντιβάνι ψυχολόγου. Χρειάζεται απλώς να παραγγείλεις την Chiron. Είναι απλό (αν έχεις τα λεφτά), αλλά θέλει χρόνο.

Η Bugatti ανακοίνωσε ότι θα παραγάγει μέσα στο έτος 70 Chiron, κάθε μία από τις οποίες θα χρειαστεί περίπου 6 με 9 μήνες μέχρι να παραδοθεί στον πελάτη. Το Verge βρέθηκε σε όλα τα στάδια της διαδιακασίας και κράτησε φωτογραφίες από το κάθε βήμα.

Η αρχή γίνεται με την επιλογή του σχεδίου και κυρίως των χρωμάτων. Περίμενε όμως, γιατί δεν είναι τόσο εύκολο όσο ακούγεται: Έχεις να επιλέξεις ανάμεσα σε 23 χρώματα για τα δερμάτινα μέρη ( ή σε 8 χρώματα για τα υφάσματα Αλκάνταρα), 31 διαφορετικά χρώματα για τις ράγες, 18 διαφορετικά χρώματα για τα πατάκια και 11 διαφορετικά χρώματα για τις ζώνες ασφαλείας. Και επειδή είναι τα δικά σου λεφτά, μην περιμένεις η εταιρεία να σου επισημάνει αν κάτι ταιριάζει ή όχι. Το αυτοκίνητο θα έρθει όπως το θες εσύ.

Bugatti Molsheim PGOS 0476hghfhg

Κομμάτι-κομμάτι

Έπειτα, ξεκινά η συναρμολόγηση από μια ομάδα 20 έμπειρων μηχανικών.  Σε κανένα στάδιο της διαδικασίας δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ρομπότ ή ιμάντας μεταφοράς. Όλα τα μέρη του αυτοκινήτου, 1.800 στο σύνολο, θα τοποθετηθούν από ανθρώπινο χέρι. Συνολικά, η συναρμολόγηση στο εργοστάσιο της Bugatti διαρκεί δύο μήνες. Δεν είναι τυχαίο ότι το εργοστάσιο ονομάζεται Atelier, καθώς περισσότερο με σχεδιαστήριο υψηλής ραπτικής μοιάζει παρά με εργοστάσιο παραγωγής αυτοκινήτων.

Έναν μήνα πριν την έναρξη της παραγωγής συναρμολογείται το αμάξωμα και στη συνέχεια περνά από το βαφείο για τρεις ολόκληρες εβδομάδες μέχρι να βαφτεί με το χέρι. Μόλις ολοκληρωθούν τα παραπάνω ξεκινά η συναρμολόγηση, που περνά από 12 ξεχωριστούς σταθμούς.

Κινητήρας που σε τρελαίνει

Ο κινητήρας έρχεται  προσυναρμολογημένος από τη Γερμανία αλλά είναι ένα αυθεντικό έργο τέχνης. 16κύλινδρος με ισχύ 1.500 ίππων, αυτό δηλαδή που χρειάζεται ένα όχημα για να φτάσει την τελική των 420 χλμ/ώρα. Επίσης, η Chiron διαθέτει αυτόματο κιβώτιο 7 ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη διαθέτει τεράστια δισκόφρενα, φτιαγμένα από κεραμικά υλικά και ίνες άνθρακα, προκείμενου να χαλιναγωγούν τα 1.500 άλογα του κινητήρα.

Bugatti Molsheim PGOS 0560hghf

Κάνουμε ένα fast fοrward για να φτάσουμε στα τελευταία στάδια της διαδικασίας. Όχι ότι τα προηγούμενα δεν έχουν ενδιαφέρον. Κάθε άλλο, αφού το κάθε ένα ξεχωριστά αποτελεί ένα μικρό κατασκευαστικό πορνό για τα μάτια των εθισμένων στην υψηλής τεχνολογίας και αισθητικής αυτοκίνηση. Ωστόσο θα χρειαζόμασταν χιλιάδες λέξεις για να τα περιγράψουμε με λεπτομέρειες. Σκέψου, πώς όσα μεσολάβησαν περιελάμβαναν το «πάντρεμα» μηχανής και αμαξώματος.

Tοποθετούνται τα ελαστικά, στα οποία η Micellin έδωσε τον καλύτερο και πιο λαμπερό, κρίνοντας από τις ζάντες, εαυτό της. Έπειτα το αυτοκίνητο τσουλάει για να το γίνει η έγχυση των απαραίτητων υγρών και στη συνέχεια περνά από το δυναμόμετρο. Στη συνέχεια ακολουθούν τα test και οι δοκιμές.

Φυσικά, ο πελάτης έχει επισκεφθεί αρκετές φορές το Atelier μέχρι να πάρει στα χέρια το κλειδί. Εκτός από τη συγκατάθεση του για τα χρώματα, έχει κάνει test drive  και έχει δώσει το ok για το κάθε τι. Στο τέλος, η Chiron μεταφέρεται στο θάλαμο βαφής, για καθαρισμό και γυάλισμα, που διαρκούν περίπου έξι ώρες.

2017 bugatti chiron production at molsheim factory 8gfgf

Ωραία, είναι έτοιμο να το πάρω;

Μόλις το αυτοκίνητο φύγει από το Atelier, το ελέγχουν οι επικεφαλής πωλήσεων, ποιότητας και εξυπηρέτησης πελατών και είναι αυτοί που δίνουν την τελική έγκριση για την παράδοση στον πελάτη, οποίος ειδοποιείται τηλεφωνικά για να το παραλάβει.

Μεταξύ μας, μεγάλη ταλαιπωρία, ε; Δεν ξέρω αν αξίζει και τον κόπο. Αξίζει όμως να χαζέψεις την γκάλερι για να πάρεις κι άλλο «μάτι» την Bugatti.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης