Διαλειμματική προπόνηση για να φτάσεις στα όριά σου
COMMENTS

4 ασκήσεις σε 4 γύρους και όποιος αντέξει.

Έχει γυρίσει με γκάζια από τις διακοπές ο Δημήτρης Μώρος. Ίσως να το έχεις καταλάβει. Την προηγούμενη εβδομάδα σε έβαλε να κυνηγάς το ρολόι, τώρα έχει ετοιμάσει διαλειμματική προπόνηση 4 γύρων με 4 ασκήσεις, για τις οποίες δεν θα χρειαστείς ούτε ένα όργανο.

Το μαγικό νούμερο είναι το 30. Εκτελείς κάθε άσκηση σε πολύ υψηλή ένταση ή κάθε άσκηση για 30 δεύτερα. Έπειτα κάνεις 30 δεύτερα διάλειμμα, μόλις την ολοκληρώσεις και στο τέλος κάθε γύρου κάνεις διάλειμμα για ένα λεπτό.
Ξεκινάς με κάμψεις, πας σε προβολές, συνεχίζεις με άλμα και ολοκληρώνεις με σανίδα.
Σε θέλω δυνατό. Το έχεις.

Μπορείς να μάθεις περισσότερα για τον Δημήτρη Μώρο εδώ.

Μπορείς να μάθεις περισσότερα για το Fitness Art εδώ.

Διαλειμματική προπόνηση για να φτάσεις στα όριά σου
COMMENTS
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης