Ούτε ο Τόνι Μοντάνα δεν επιθυμεί το reboot του Σημαδεμένου

Μία ακόμα «αναποδιά» για την πολυζητημένη και αμφιλεγόμενη παραγωγή.

Κάποιες ταινίες δεν πρέπει να τις πειράζουμε. Ο «Σημαδεμένος» είναι μία από αυτές. Επομένως ήταν παραπάνω από εύλογο να υψωθούν με δυσπιστία πολλά «φρύδια» στο άκουσμα της είδησης ότι έχει δρομολογηθεί το reboot της ταινίας.

Τα πράγματα όμως αποδεικνύονται αρκετά πιο δύσκολα, αφού ναι μεν ο Σημαδεμένος είναι μια ταινία-χρυσάφι, από την άλλη απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή ως προς τη διαχείρισή της.

Τι εννοούμε; Ο Ντέιβιντ Άιερ, ο άνθρωπος που είχε αναλάβει να γράψει το σενάριο και να σκηνοθετήσει το reboot αποχώρησε από το project. Η επίσημη δικαιολογία ήταν πως το σενάριο «ήταν πολύ σκοτεινό».

Θα λέγαμε ότι το παραπάνω δεν είναι και ιδιαίτερα πειστικό ως επιχείρημα, καθώς ο Τόνι Μοντάνα είναι εξ ορισμού ένας από τους πιο σκοτεινούς ήρωες που έχουμε δει στην ιστορία του σινεμά. Προφανώς, σε αυτό συνέβαλλε και το τεράστιος Αλ Πατσίνο.

scarface al pacino

Ο Άιερ προστίθεται στη μακρά λίστα συντελεστών που έχουν αποχωρήσει από το reboot. Πάμε να τους δούμε: Ο Αντουάν Φουκά είχε συμφωνήσει να αναλάβει αρχικά την σκηνοθεσία έχοντας τη συνδρομή του Τέρενς Γουϊντερ («Broadwalk Empire» και «Sopranos») στο σενάριο. Αμφότεροι αποχώρησαν. Έπειτα ήταν οι αδελφοί Κοέν που δέχτηκαν την πρόκληση να γράψουν το σενάριο, μια επιλογή φαινομενικά μόνο παραίτερη, αφού ας μην ξεχνάμε ότι οι Κοεν συστήθηκαν στο κοινό στα μέσα του ’80 («Μόνο Αίμα») με ένα πολύ ατμοσφαρικό νουάρ. Αποχώρησαν και αυτοί.

Τα reboot τέτοιων ταινιών κρύβουν πολλούς κινδύνους. Κατ’ αρχάς η σημερινή εποχή είναι αισθητά πιο φλώρικη για να αποδεχθεί το ακατάσχετο πιστολίδι, βρισίδι και αίμα του «Σημαδεμένου». Επίσης, τα γούστα του κοινού έχουν αλλάξει σημαντικά από το 1983: ζούμε στον αστερισμό των ταινιών με υπερήρωες και του ενήλικου sci-fi. Μια ταινία σαν τον «Σημαδέμενο», όσο και αν ακούγεται παράδοξο, δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα μαζέψει όλο το χαρτί στο box office.

2616a5e2fc42e321bda71fa4ac0886c544558029

Δεν θα ήταν υπερβολή να ισχυριστούμε ότι το πιο κοντινό σε σημαδεμένο που βρήκε αμέριστη απήχηση από το κινηματογραφικό κοινό (φανατικό και μη) ήταν «ο Λύκος της Γουόλ Στριτ» του Σκορσέζε, που εντάξει, αν εξαιρέσεις τα άφθονα ναρκωτικά και τους ντελιαρικούς αφηγηματικούς ρυθμούς, δεν μοιράζεται και πολλά κοινά με το «Σημαδεμένο».

Για να μην το κουράζουμε, αν στο reboot του «Σημαδεμένου» δεν εμπλακούν όντως οι καλύτεροι, τότε ας το αφήσουν. Και αν δεν το αφήσουν, τότε είναι βέβαιο ότι κάθε τόσο θα μαθαίνουμε και για μία νέα «αναποδιά» ή αποχώρηση. Πράγμα που, μεταξύ μας, έχει την πλάκα του, καθώς διαβάζοντας για όλο αυτό το χαμό νιώθεις σαν να βλέπεις τον ίδιο τον Τονι Μοντάνα να είναι ζωσμένος με το colt AR-15 και να φωνάζει στους επίδοξους παραγωγούς του reboot «Say hello to my little friend».

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης