Supermodels: Τι έχεις χάσει αν γεννήθηκες μετά τα 90's
31 SHARES

Στην εποχή των social media και των celebrities νιώθουμε μειονεκτικά σε σχέση με τα 90's.

Δυστυχώς έχουν δίκιο αυτοί που λένε, «άλλο να το ακούς, άλλο να το βιώνεις». Σε μια εποχή που οι influencers και τα social media έχουν ισοπεδώσει την αυθεντικότητα και τον ρομαντισμό με τον οποίο μεγαλώσουμε, σκεφτόμαστε το παρελθόν και επαναλαμβάνουμε σε επίπεδο μαγνητοφώνου την ατάκα «κάθε πέρυσι και καλύτερα». Τουλάχιστον υπάρχουν ακόμα ορισμένες αυθεντικότητες τύπου Kate Upton,  Irina ShaykRita Ora ή την υπέρτατη Adriana Lima και αισθανόμαστε ακόμα περήφανοι.

 

 

Δεν βγαίνουν πια supermodels

Μια ματιά ρίχνεις στα 90's, μια δεκαετία που ανήκε στις Claudia Schiffer και Cindy Crawford και προσπαθείς να καταλάβεις τι λάθος έχει συμβεί σε αυτόν τον κόσμο που έχουμε φτάσει σε σημείο oι αδερφές Kardiasian και η Meghan Markle να έχουν τα περισσότερα χτυπήματα στην αναζήτηση της Google. Και μόνο που έβλεπες λίγο το αμερικάνικο Next Top Model (αντίστοιχο GNTM) όπου παρουσίαζε η ημίθεα, Tyra Banks, έβλεπες όλα τα υποψήφια μοντέλα και αισθανόσουν ότι καμία δεν την φτάνει.

Tyra είναι μόνο μία.

 

 

Για όσους υπήρξαν νέοι την εποχή που αντί για ιστοσελίδες, ξεφύλλιζες τις απλές και τίμιες σελίδες των περιοδικών και απολάμβανες τις μεγάλες των 90’s σχολής, τότε που αντί για «κλικ» σαλιώναμε την άκρη του δαχτύλου μας για να γυρίσουμε σελίδα στην επόμενη πόζα των τότε Supermodels, σκεφτόμαστε το εξής: πόσο άδικο να μην έχουμε ίντερνετ στα νιάτα μας

Λένε ότι η ομορφιά έχει άμεση σύνδεση με τα νιάτα και δυστυχώς οι γυναικάρες του παρελθόντος δεν έχουν την ίδια απήχηση με τα «Αγγελάκια της Victoria's Secret», τις αδερφές Kardiasian και άλλες αντίστοιχες influencers. Δεν πειράζει όμως, αυτοί χάνουν. Εμείς ξέρουμε όμως και αισθανόμαστε πραγματικά τυχεροί που τις προλάβαμε στις δόξες τους.

Μπορεί η τεχνολογία να μας έχει προσπεράσει και να μην τα πιάνουμε όπως η νέα γενιά, παρόλα αυτά, Claudia - Naomi - Evangelista - Cindy - Tyra δεν θα καταλάβουν ποτέ πόσο μπροστά ήταν.

 

 



31 SHARES