Οι 10 κορυφαίες ταξιδιωτικές εμπειρίες που οφείλεις στον εαυτό σου

Ποιος δεν πεθύμησε ένα τριήμερο στο εξωτερικό;

Μπορεί οι περισσότεροι από εμάς να έχουμε ξεχάσει πώς μοιάζει ένα αεροπλάνο, όμως ποτέ δεν σταματήσαμε να ονειρευόμαστε ένα ταξίδι σε μακρινό προορισμό. Οι άνθρωποι της βιομηχανίας του τουρισμού το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό και ξέρουν ότι με το τέλος της πανδημίας θα δούμε μια άνευ προηγουμένου τουριστική πλημμύρα σε ολόκληρο τον πλανήτη. 

 

 

Για να είναι και οι ίδιοι έτοιμοι για τον όγκο της ζήτησης που αναμένεται, τα μεγάλα τουριστικά πρακτορεία έχουν μεριμνήσει να κάνουν τις έρευνές τους για να εκτιμήσουν τις τάσεις της τουριστικής κίνησης στο άμεσο μέλλον. Γι’αυτό και η Unforgettable Travel σε συνεργασία με την SEO Travel έφτιαξαν μια λίστα με τις 10 πιο δημοφιλείς ταξιδιωτικές εμπειρίες. Το κριτήριο για να μπει κάποιος προορισμός στη λίστα ήταν η επίδοσή του στο Google προς αναζήτηση πληροφοριών. Όσες περισσότερες φορές αναζητήθηκαν πληροφορίες για ένα μέρος ανά μήνα, τόσο πιο ψηλά στην κατάταξη. Η λίστα η οποία διαμορφώθηκε έχει ως εξής:

 

 

Επειδή ένα ταξίδι στην άλλη άκρη του κόσμου δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα από θέμα οργάνωσης και προϋπολογισμού, υπάρχει και η πιο προσιτή λίστα με τους 10 πιο ποθητούς ευρωπαϊκούς προορισμούς. Το περίεργο είναι που λείπει οποιαδήποτε αναφορά στην Ελλάδα από αυτή τη λίστα. Ίσως την έχουν επισκεφτεί τόσοι πολλοί που δεν τους έχει μείνει απωθημένο. Ίσως πάλι θέλουν να έρθουν και να κάτσουν ένα μήνα αντί για μια ολιγοήμερη απόδραση. Μικρή σημασία έχει για εμάς, γιατί και αυτή η δεκάδα είναι αυτό που πρέπει για να οργανώσουμε το επόμενο τριήμερο στην Ευρώπη. Δείτε στις φωτογραφίες που ακολουθούν τους 10 κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς.

 

 

Όσοι έχουν επαφή με την τουριστική κίνηση εκτιμούν πως το μούδιασμα που επικρατεί και αυτό το καλοκαίρι στον χώρο θα είναι παροδικό και το τέλος του θα είναι ταυτόχρονο με το τέλος της πανδημίας. Σε συνδυασμό με την ανάκτηση της εμπιστοσύνης, ο κόσμος θα σπεύσει να ταξιδέψει με πολύ μεγαλύτερο ζήλο. Πολλοί θα είναι αυτοί που θα βρουν επιτέλους την ευκαιρία να κάνουν εκείνο το μοναδικό ταξίδι που πάντα ήθελαν να κάνουν και είχαν δεύτερες σκέψεις για το κόστος και την απόσταση. Αυτός είναι και ο λόγος που η τουριστική βιομηχανία θέλει να είναι πιο έτοιμη από ποτέ όταν θα σκάσει το τουριστικό κύμα.