associated press Αν θέλεις την προστασία της ιδιωτικής σου ζωής, μην οδηγείς αυτοκίνητο

Μία νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα μοντέρνα αυτοκίνητα είναι ο πιο επικίνδυνος τρόπος για παραβίαση των προσωπικών μας δεδομένων. Και φυσικά της σεξουαλικής μας ζωής.

Μέχρι σήμερα θεωρούσαμε ότι οι πλατφόρμες των social media ήταν ο απόλυτος εφιάλτης αναφορικά με τα προσωπικά μας δεδομένα. Ωστόσο αποδεικνύεται ότι κάναμε λάθος. Διότι δεν είχαμε την γνώση γι’ αυτά που συμβαίνουν στα αυτοκίνητα. Αυτό είναι το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξε η «The Mozilla Foundation», μια μακροχρόνια μη κερδοσκοπική οργάνωση που αγωνίζεται για ένα «πιο υγιές διαδίκτυο». Ο τίτλος της νέας τους έκθεσης το συνοψίζει λίγο πολύ ως: «Είναι επίσημο: Τα αυτοκίνητα είναι η χειρότερη κατηγορία προϊόντων που έχουμε εξετάσει ποτέ ως προς το απόρρητο».

Στην πραγματικότητα αποδεικνύεται ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι μηχανές που καταβροχθίζουν δεδομένα. Κάτι που δε θα έπρεπε να προκαλεί εντύπωση, καθώς αυτοκίνητα όπως το Tesla διαφημίζονται ως «υπολογιστές σε τροχούς. Αποδεικνύεται ότι το σύγχρονο αυτοκίνητο είναι μια μηχανή που καταβροχθίζει δεδομένα. Κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς αυτοκίνητα όπως το Teslas διαφημίζονται ως «υπολογιστές σε τροχούς». Μπορούν να παρακολουθούν, να ακούν, να συλλέγουν πληροφορίες και να γνωρίζουν τα πάντα για το πού πηγαίνετε και τι κάνετε.

 

 

Η Mozilla ερεύνησε 25 μάρκες αυτοκινήτων για την έκθεσή της. Σύμφωνα με τον οργανισμό, τα αυτοκίνητα συλλέγουν πάρα πολλά προσωπικά δεδομένα, τα οποία υπερβαίνουν απλώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου και περιλαμβάνουν όλες τις συνδεδεμένες υπηρεσίες και εφαρμογές μέσα στο όχημα. «Μπορούν να συλλέξουν εξαιρετικά οικεία πληροφορίες για εσάς — από τις ιατρικές σας πληροφορίες, τις γενετικές σας πληροφορίες, τη σεξουαλική σας ζωή, μέχρι το πόσο γρήγορα οδηγείτε, πού οδηγείτε και ποια τραγούδια παίζετε στο αυτοκίνητό σας», αναφέρεται στην έρευνα. Σχεδόν όλες από τις μάρκες αυτοκινήτων (το 84%) που εξετάστηκαν μοιράζονται ή πωλούν αυτά τα προσωπικά δεδομένα, με την πλειοψηφία τους να είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τις πληροφορίες σας με την κυβέρνηση. Αξίζει να σημειωθεί πως μόνο οι ευρωπαϊκές μάρκες αυτοκινήτων Renault και Dacia επιτρέπουν στους οδηγούς να διαγράφουν αυτά τα προσωπικά δεδομένα.

Tesla: Το Full Self-Driving θα σε κάνει να ξεχάσεις τι θα πει τιμόνι

Ποια εταιρεία τα πήγε χειρότερα; Σωστά μαντεύεις. Η Tesla ξεχωρίζει ως ιδιαίτερα αναξιόπιστη σύμφωνα με τη Mozilla. Τι μπορούμε να κάνουμε γι’ αυτό; Να μάθουμε τα δικαιώματά μας. Οι καταναλωτές πρέπει να ενημερώνονται σχετικά με τον τρόπο χρήσης και προστασίας των δεδομένων τους και να έχουν τη δυνατότητα να δώσουν τη συγκατάθεσή τους για συγκεκριμένες χρήσεις αυτών. Η σχέση μεταξύ αυτοκινήτου και προσωπικών δεδομένων είναι πολύ σημαντική και πρέπει να διαχειρίζεται με προσοχή και σεβασμό προς την ιδιωτική ζωή των ατόμων. Η επίτευξη της ισορροπίας μεταξύ της χρήσης των δεδομένων για την καλύτερη λειτουργία των αυτοκινήτων και της προστασίας της ιδιωτικής ζωής αποτελεί πρόκληση, αλλά απαραίτητη για τον ασφαλή και αποδοτικό συνδυασμό της τεχνολογίας και της κινητικότητας.

Εναλλακτικά ξεκίνα το περπάτημα.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved