Το ίδιο το Giphy παραδέχεται πώς όσοι στέλνουν GIFs είναι λίγο boomers

Δεν είμαστε εμείς boomers, οι νέοι δεν έχουν ανεπτυγμένη τη λεπτή αίσθηση του millennial χιούμορ.

Σε μια βαθύτατα ειλικρινή,και ελαφρά αυτοσαρκαστική, παραδοχή που μοιάζει με ήπια κρίση μέσης ηλικίας, η μηχανή αναζήτησης των αγαπημένων μας GIFs παραδέχτηκε ότι δεν μπορεί πια να απευθύνεται στη νεολαία. Μάλιστα το Giphy έκανε αυτή την παραδοχή σε μια προσπάθεια να πουλήσει σε καλύτερη τιμή το προϊόν του στο Meta. 

To σχόλιο αυτό ήταν μέσα σε μια αίτηση που θεωρητικά θα βοηθούσε τη συμφωνία μεταξύ Giphy και Meta, μια πώληση που έχει κολλήσει σε κάποια διαδικαστικά ζητήματα από τη βρετανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η συμφωνία περιέχει την πώληση περιεχομένου αξίας 400εκ $ και για να την βοηθήσει να περάσει, το Giphy προσπαθεί να πείσει τις αρχές ότι δεν είναι και τόσο μεγάλη υπόθεση. Αναφέρει ότι η Gen Z θεωρεί τα GIFs ξεπερασμένα, για boomers και cringe και έχει σταματήσει να τα χρησιμοποιεί.

 

 

Η αλήθεια είναι ότι το GIF συμπληρώνει φέτος 35 χρόνια ζωής και ίσως δεν έχει πολλά χρόνια ψηφιακής ζωής μπροστά του. Την τελευταία εξαετία έχει χάσει περίπου 200εκ $ από την αξία της, αν και το ότι οι νέοι χρήστες έχουν σταματήσει να στέλνουν GIFs ίσως να είναι μεγαλύτερο πλήγμα για μια εταιρεία που θέλει να ανήκει στην ψηφιακή εποχή. 

Αναλυτές εκτιμούν ότι δεν είναι απλά κάτι που έκανε τον κύκλο του, αλλά και μια αντίδραση του κοινού σε ένα ξεπερασμένο μοντέλο διαχείρισης πνευματικών δικαιωμάτων. Το ότι ψηλά στα αποτελέσματα παίζουν τα ίδια και τα ίδια GIFs έχει να κάνει με το ότι μεγάλες εταιρείες ελέγχουν το περιεχόμενο με στραγγαλισμό των GIFs που προέρχονται από ανεξάρτητους χρήστες. Κανείς δεν θέλει να ποστάρει τα ίδια με όλους και η αυθεντικότητα χάνεται σε έναν ωκεανό πληροφορία που όλοι θέλουν να νιώθουν και να είναι διαφορετικοί.

Ίσως χρειάζεται μια memeποίηση των GIFs για να σωθούν από τον αφανισμό με τους χρήστες να παρεμβαίνουν περισσότερο στη δημιουργία περιεχομένου, αλλά μήπως έχουν αρχίσει να γερνάνε και τα memes;  

 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved