To καλύτερο αντίδοτο στην τιμή της βενζίνης είναι αυτό το driving simulator

Θα είναι σαν να οδηγείς αυτοκίνητο, αλλά δεν θα οδηγείς αυτοκίνητο.

Η χαρά της οδήγησης εξελίσσεται στη μεγαλύτερη αμαρτία της εποχής μας. Η πράσινη στροφή στον τρόπου ζούμε, και κυρίως στο πώς μετακινούμαστε έχει πάρει από τα χέρια μας εκείνα τα μικρά γκαζιάρικα αυτοκίνητα που αλώνιζαν τους δρόμους των παρελθόντων ετών. Πλέον οι επιλογές μας σε καινούργιο αυτοκίνητο εχουν περιοριστεί σε δεκάδες πλαδαρά SUV που πρέπει να πλησιάσεις στο μισό μέτρο για να τα ξεχωρίσεις μεταξύ τους. 

Ίσως δεν είναι πολύ μακριά η στιγμή που οποιαδήποτε απόλαυση προκύπτει από την οδήγηση ενός αυτοκινήτου να είναι προϊόν προσομοίωσης με τη χρήση εικονικής πραγματικότητας. Τουλάχιστον για όσες γενιές την προλάβαμε, θα έχει μια κάποια σημασία. Οι «κάψουλες» που παρέχουν μια συνολικότερη εμπειρία προσημείωσης και δεν είναι απλά μια πεταλιέρα και μια τιμονιέρα, έχουν αρχίσει και αυξάνονται και φιλοδοξούν να μπουν στο σαλόνι όλων των αντρών που βρίσκονται στην ηλικία των 35-40 και έχουν αρχίσει να νιώθουν τα πρώτα δείγματα νοσταλγίας για τη νιότη τους. 

 

 

Για την ώρα οι περισσότερες από αυτές είναι απλησίαστες για τον μέσο χρήστη, όμως όλοι ξέρουμε ότι αργά ή γρήγορα, συνήθως γρήγορα, η απόσβεση του κόστους του R&D φέρνει κάποια στιγμή σε όλους αυτό που κάποτε ήταν τεχνολογία αιχμής για λίγους. Το driving simulator που σχεδίασε ο Ian Callum μαζί με την Prodrive είναι για πάρα πολύ λίγους, αλλά δείχνει τον δρόμο για όλους μας.

Ο πρώην σχεδιαστής των Land Driver και Aston Martin είναι υπέυθυνος για το σχήμα της καμπίνας από πρεσαριστό στο χέρι ξύλο 16 επιστρώσεων, ενώ η Prodrive με την εμπειρία δεκαετιών σε κάθε είδους μηχανοκίνητο σπορ, έχει δώσει τα στοιχεία που κάνουν ρεαλιστική τη χρήση αυτού του προσομοιωτή.

 

 

Στο επίκεντρο του προσομοιωτή βρίσκεται η κουρμπαριστή οθόνη των 49 ιντσών, ενώ η κάρτα γραφικών 12gb GeForce RTX υπόσχεται μηδενικό λαγκάρισμα και απουσία πιξελιάσματος. Στον καθαρά «μηχανοκίνητο» εξοπλισμό υπάρχει ένα δερμάτινο μπάκετ Cobra Nogaro Street που θα μπορούσε να ανήκει στον εξοπλισμό ενός σοβαρού super car, ενώ το τιμόνι έχει τη στιβαρή εμφάνιση και τους διακόπτες που θυμίζουν F1. Στις 49.000 λίρες Αγγλίας που απαιτεί o προσομοιωτής της Prodrive θα αντιτείνει κάποιος ότι μπορεί να πάρει ένα κανονικό σπόρ αυτοκίνητο, αλλά σε λίγα χρόνια η τιμή τέτοιων προσομοιωτών θα πέσει δραματικά, ενώ τα σπορ αυτοκίνητα ίσως να μην υπάρχουν πια…  



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved