Πώς θα αντιδρούσε η κάθε θρησκεία στους εξωγήινους;

Είναι άραγε αλήθεια; Κανείς δεν ξέρει. Μπορεί να υπήρξε κουβέντα ότι NASA ζήτησε τη βοήθεια θεολόγων σε μια ενέργεια για να καθορίσει πώς θα αντιδρούσαν οι διαφορετικές θρησκείες σε όλο τον κόσμο εάν γινόταν επαφή με εξωγήινους, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν προκύπτει.

Τι έκανε η NASA ακριβώς;

Η διαστημική υπηρεσία χρηματοδότησε έρευνα μέσω ενός προγράμματος στο Κέντρο Θεολογικής Έρευνας (CTI) στο Πανεπιστήμιο Princeton του New Jersey, το οποίο διήρκησε από το 2015 ως το 2018. Σε αυτό συμμετείχαν μελετητές από τον τομέα των κοινωνικών επιστημών και εξέτασαν τον αντίκτυπο της βιοαστρονομίας στην κοινωνία.

Το προσεχές βιβλίο του, Astrobiology and Christian Doctrine, εξετάζει μάλιστα την πιθανότητα αν έχει δημιουργηθεί ζωή και αλλού στο σύμπαν σημειώνοντας ότι «οι μη θρησκευόμενοι φαίνεται επίσης να υπερεκτιμούν τις προκλήσεις που θα αντιμετώπιζαν οι θρησκευόμενοι αν ανακαλύπταμε κι άλλα στοιχεία για τους εξωγήινους».

Ναι η NASA μας στέλνει αδιάβαστους…

Απευθυνόμενος στην ιδέα της Γης ως του μοναδικού πλανήτη στο διάστημα με ζωή πάνω του, είπε: «Αυτό είναι απλώς αδιανόητο όταν υπάρχουν πάνω από 100 δισεκατομμύρια αστέρια σε αυτόν τον γαλαξία και πάνω από 100 δισεκατομμύρια γαλαξίες στο σύμπαν».

Η παρατηρητική και εξερευνητική διαστημική τεχνολογία μας προχωρά ραγδαία αυτή τη στιγμή, με εργαλεία όπως το νέο τηλεσκόπιο James Webb, το οποίο εκτοξεύτηκε την ημέρα των Χριστουγέννων, προσφέροντας μια πιο ξεκάθαρη εικόνα του σύμπαντος. Έχει περιγραφεί ως «μηχανή του χρόνου» που μπορεί να παρατηρήσει μακρινά αντικείμενα που εκπέμπουν φως από πιο πίσω στο χρόνο.

Εν τω μεταξύ, επιστήμονες στο Cardiff ανακάλυψαν ότι η αμμωνία στην ατμόσφαιρα της Αφροδίτης θα μπορούσε ενδεχομένως να είναι αποτέλεσμα ζωντανών οργανισμών. Οι ερευνητές πιστεύουν επίσης ότι η Ευρώπη, το παγωμένο φεγγάρι του πλανήτη Δία, έχει υγρούς ωκεανούς κάτω από την επιφάνειά του που μπορεί να υποστηρίζουν ζωή. Ετοιμαστείτε για επισκέψεις λοιπόν!

Πηγή: Indiatimes