Gucci, Dior και Ralph Lauren έχουν την τιμητική τους στον ψηφιακό κόσμο.

Υπάρχουν εταιρίες εκεί έξω που έχουν αρχίσει να εκμεταλλεύονται την ιδέα του Zuckerberg, πριν ακόμη αυτή υλοποιηθεί ουσιαστικά. Με λίγα λόγια μπορείς πλέον να αγοράσεις τα ψηφιακά σου ρούχα μέσω εταιριών που σου προσφέρουν ευκαιρίες και μάλιστα επώνυμες.

Στην Ασία η πιο πολυσύχναστη πλατφόρμα metaverse ονομάζεται Zepeto και ανήκει στην εταιρία Naver Corp. Κάθε μέρα υπάρχουν εκεί 2 εκ. χρήστες.

Ναι δεν είναι μόνο ο Zuckerberg που μπορεί να λέει πως το σκέφτηκε αυτό, μιας και στην Νότια Κορέα τα πράγματα είναι πολύ μπροστά μάλλον.

 

 

Υπάρχει metaverse στην Ασία;

Η ιαπωνική SoftBank Group Corp. επενδύει 150 εκατομμύρια δολάρια σε μια πλατφόρμα metaverse της Νότιας Κορέας που έχει συγκεντρώσει μεγάλους ακόλουθους νεαρών γυναικών πουλώντας αντικείμενα υψηλής μόδας για 3-D avatars.

 

 
 

Μπορείς τώρα να ντυθείς ψηφιακά και μάλιστα με επώνυμα ρούχα. Αν λοιπόν ξαφνικά η κοπέλα σου αρχίσει να σου ζητάει ψηφιακά ρούχα επώνυμων οίκων μην ξαφνιαστείς και νομίζεις πως ζεις μέσα σε ταινία επιστημονικής φαντασίας.

Στη ουσία όμως αυτό το νέο trend δίνει την ευκαιρία σε πολλούς ανθρώπους να εκφραστούν μέσα του ψηφιακού τους avatar και να φορέσουν ρούχα ή να επισκεφτούν μέρη που στην πραγματικότητα δεν θα το τολμούσαν ποτέ. Τώρα όλο αυτό φυσικά πρέπει να είσαι και λιγάκι ανοιχτόμυαλος για να το δεχθείς. Αν πιστεύεις πως όντως η ψηφιακή πραγματικότητα σου ταιριάζει τότε τι να πω, καλά θα κάνεις να φτιάξεις κι εσύ το δικό σου avatar. Εμείς ακόμη το σκεφτόμαστε.

 

 

Αξίζει όλο αυτό τα χρήματα μας;

Οι οπαδοί της Zepeto λένε ότι η πλατφόρμα metaverse δίνει ευκαιρίες να γνωρίσουν ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και να κάνουν πράγματα που δεν είναι εύκολο να κάνουν στον πραγματικό κόσμο, όπως να τραβήξεις selfie με έναν αγαπημένο σταρ της K-pop ή να αγοράσεις ένα πουκάμισο Gucci. Εντάξει το καταλαβαίνουμε όλο αυτό, από την άλλη όμως δεν είναι λίγο υπερβολικό να δίνεις χρήματα για...ψηφιακά ρούχα; Θα μου πεις τόσα χρήματα δίνουμε για να αγοράσουμε μία καλή πανοπλία στο αγαπημένο μας game. Δεν έχει και μεγάλη διαφορά αν το σκεφτείς.

 

 
 

Τι γίνεται όμως τελικά με αυτά τα avatar ακριβώς;

Οι χρήστες σαρώνουν μια φωτογραφία και μπορούν να δημιουργήσουν ψηφιακές ομοιότητες του εαυτού τους και μετά να κάνουν παρέα σε εικονικούς κόσμους. Χμ…μπορεί να σου ακούγεται παράξενο αλλά στην ουσία το Facebook έτσι θα γίνει σε λίγο καιρό οπότε καλό είναι να το συνηθίζεις σιγά σιγά. Ξέχνα πλέον τα κανονικά ψώνια, τώρα θα αγοράζεις και ψηφιακά ρούχα.

 

 
 

Μπορούν επίσης να συνομιλήσουν με φωνή μεταξύ τους και να περιπλανηθούν σε εικονικούς χώρους, όπως ένα στοιχειωμένο σπίτι, μια σχολική τάξη ή εκδηλώσεις όπως σε έναν γάμο.

Άραγε το έχεις σκεφτεί πως ένας ψηφιακός γάμος μπορεί να είναι και φτηνός; Να και ένα καλό πράγμα…Για να δούμε όμως τι άλλο θα γίνει στο μέλλον.