Ενδέχεται ο Αϊνστάιν να έκανε λάθος και οι επιστήμονες τώρα το ανακάλυψαν

Από πρόσφατη έρευνα όλα δείχνουν πως ο μεγάλος άντρας της φυσικής δεν ήταν αλάνθαστος.

Μπορεί όλοι να ξέρουμε τον Αϊνστάιν για τη θεωρία της σχετικότητας του η οποία άλλαξε στην ουσία τα πάντα στην φυσική και στο πως βλέπουμε τον κόσμο, τώρα όμως έρχεται μία έρευνα να μας καταρρίψει όλα αυτά που ο μεγάλος άντρας μας είχε μάθει.

Οι επιστήμονες της μεγάλης διεθνούς κοινοπραξίας Μελέτης της Σκοτεινής Ενέργειας (Dark Energy Survey-DES) παρουσίασαν τον μεγαλύτερο και πιο ολοκληρωμένο μέχρι σήμερα «χάρτη» της σκοτεινής ύλης στο σύμπαν, της αόρατης ύλης που εκτιμάται ότι αποτελεί περίπου το 25% της συνολικής συμπαντικής ύλης, έναντι 5% της ορατής ύλης και 70% της σκοτεινής ενέργειας.

Η κατανομή της σκοτεινής ύλης πλέον είναι τέτοια που όλοι οι επιστήμονες αμφιβάλουν ανοιχτά την θεωρία της σχετικότητας. Ναι ο μεγάλος επιστήμονας μπορεί και να είχε κάνει λάθος. Αυτό όμως είναι φυσικό να συμβεί μιας και πλέον η τεχνολογία μπορεί να ανακαλύψει πολλά πράγματα που παλιότερα ήταν αδύνατον.

Έγινε μία συντονισμένη προσπάθεια από τους ερευνητές να ανακαλύψουν από τι αποτελείται τελικά αυτή η περιβόητη σκοτεινή ύλη του σύμπαντος.

Και τι έκαναν;

Οι 400 ερευνητές από επτά χώρες χρησιμοποίησαν την κάμερα σκοτεινής ενέργειας -μία από τις ισχυρότερες του κόσμου με ανάλυση 570 megapixel- που υπάρχει στο διαμέτρου τεσσάρων μέτρων τηλεσκόπιο «Βίκτορ Μπλάνκο» στη Χιλή, για να αναλύσουν -με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης- 226 εκατομμύρια γαλαξίες, αποκαλύπτοντας έτσι ένα pattern με τεράστιες ολοσκότεινες κενές περιοχές πολύ χαμηλής πυκνότητας ύλης (όπου η βαρύτητα μπορεί να συμπεριφέρεται διαφορετικά) και πιο φωτεινές περιοχές (όπου είναι συγκεντρωμένη η σκοτεινή και η ορατή ύλη).

Ναι η τεχνητή νοημοσύνη βλέπει, καταγράφει και προχωράει σε αναλύσεις που δεν έχει ξαναδεί ο ανθρώπινος νους.

Τι έδειξε όμως τελικά όλη αυτή η έρευνα; Εδώ θα βρεις τα πάντα που μάθαμε: