Στο Cyberpunk 2077 θα μπορέσεις να κάνεις κυριολεκτικά ό,τι θέλεις

Το παιχνίδι θα είναι πολύ πιο ελεύθερο από το Witcher 3. 

Νέες πληροφορίες ήρθαν στο φως της δημοσιότητας σχετικά με το πολυαναμενόμενο Cyberpunk 2077. Η CD Projekt RED, μιλώντας σε ένα podcast στο GameStar, αποκάλυψε μερικές λεπτομέρειες για το quest design του παιχνιδιού, λέγοντας ότι θα παρέχει τριπλάσια ελευθερία στους παίκτες σε σύγκριση με το The Witcher 3.

Όπως διαβάσαμε στο Unboxholics.com,  ο μόνος τρόπος για να αποτύχει κάποιος σε μια αποστολή είναι ο θάνατος. Η ομάδα όπως λέει έχει εξετάσει ακόμα και τα πιο χαζά πράγματα που μπορεί να σκεφτεί και να κάνει ο παίκτης κατά τη διάρκεια μιας αποστολής, όπως για παράδειγμα να σταματήσει μια μάχη για να φάει ένα χάμπουργκερ, ενώ η αποστολή συνεχίζει να τρέχει.

 

Οι βελτιώσεις που πρόκειται να βιώσουμε στο quest design στο Cyberpunk 2077 έναντι του The Witcher 3 είναι όπως περιγράφει το στούντιο εφάμιλλες με εκείνες που έκανε στο The Witcher 3 σε σύγκριση με τους προκάτοχούς του. Οι τρόποι με τους οποίους θα μπορούμε δηλαδή να φέρουμε εις πέρας μια αποστολή θα είναι πολύ περισσότεροι.

Επιπλέον, το στούντιο αναφέρθηκε στους NPCs, οι οποίοι είπε θα είναι πάνω από χίλιοι και θα έχουν μοναδικές ρουτίνες ο κάθε ένας, κάτι που αποτελεί μεγάλη πρόοδο συγκριτικά με το The Witcher 3. Όσον αφορά το Cyberspace, τον ψηφιακό κόσμο του παιχνιδιού, αυτός θα προσφέρει νέα στοιχεία στο gameplay όταν ο παίκτης θα είναι μέσα του. Οι developers μάλιστα περιγράφουν το Cyberspace σαν το μέρος που το Skyrim θα συναντά το Tron, καθώς υπάρχουν μέσα του φανταστικά πλάσματα και όπλα, τα οποία θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από τους χάκερ.

 

Αυτά και άλλα πολλά προφανώς θα δούμε στο επερχόμενο event Night City Wire της CD Projekt RED στις 25 Ιουνίου.

Πηγή: Unboxholics

Νέες πληροφορίες ήρθαν στο φως της δημοσιότητας σχετικά με το πολυαναμενόμενο Cyberpunk 2077. Η CD Projekt RED, μιλώντας σε ένα podcast στο GameStar, αποκάλυψε μερικές λεπτομέρειες για το quest design του παιχνιδιού, λέγοντας ότι θα παρέχει τριπλάσια ελευθερία στους παίκτες σε σύγκριση με το The Witcher 3.

Όπως διαβάσαμε στο Unboxholics.com,  ο μόνος τρόπος για να αποτύχει κάποιος σε μια αποστολή είναι ο θάνατος. Η ομάδα όπως λέει έχει εξετάσει ακόμα και τα πιο χαζά πράγματα που μπορεί να σκεφτεί και να κάνει ο παίκτης κατά τη διάρκεια μιας αποστολής, όπως για παράδειγμα να σταματήσει μια μάχη για να φάει ένα χάμπουργκερ, ενώ η αποστολή συνεχίζει να τρέχει.

 

Οι βελτιώσεις που πρόκειται να βιώσουμε στο quest design στο Cyberpunk 2077 έναντι του The Witcher 3 είναι όπως περιγράφει το στούντιο εφάμιλλες με εκείνες που έκανε στο The Witcher 3 σε σύγκριση με τους προκάτοχούς του. Οι τρόποι με τους οποίους θα μπορούμε δηλαδή να φέρουμε εις πέρας μια αποστολή θα είναι πολύ περισσότεροι.

Επιπλέον, το στούντιο αναφέρθηκε στους NPCs, οι οποίοι είπε θα είναι πάνω από χίλιοι και θα έχουν μοναδικές ρουτίνες ο κάθε ένας, κάτι που αποτελεί μεγάλη πρόοδο συγκριτικά με το The Witcher 3. Όσον αφορά το Cyberspace, τον ψηφιακό κόσμο του παιχνιδιού, αυτός θα προσφέρει νέα στοιχεία στο gameplay όταν ο παίκτης θα είναι μέσα του. Οι developers μάλιστα περιγράφουν το Cyberspace σαν το μέρος που το Skyrim θα συναντά το Tron, καθώς υπάρχουν μέσα του φανταστικά πλάσματα και όπλα, τα οποία θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από τους χάκερ.

 

Αυτά και άλλα πολλά προφανώς θα δούμε στο επερχόμενο event Night City Wire της CD Projekt RED στις 25 Ιουνίου.

Πηγή: Unboxholics



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved