5 τρόποι για να σταματήσεις το ροχαλητό σου

Ήρθε η ώρα να κοιμηθείς και να κοιμηθούν οι γύρω σου χωρίς θόρυβο.

Ο ύπνος είναι πολύτιμος. Για όλους. Όταν λοιπόν κάποιο άτομο το οποίο μοιράζεσαι το κρεβάτι ή το χώρο γενικότερα, ροχαλίζει, τότε ο ύπνος σου διαταράζεται. Αυτόματα, αυτό οδηγεί σε νεύρα, πονοκεφάλους και κακή, υποτονική διάθεση. Το σώμα σου και ο εγκέφαλός σου χρειάζονται ξεκούραση.

Το άτομο στο οποίο αναφερόμαστε μπορεί να είσαι εσύ και πρέπει να γνωρίζεις πως δεν είσαι ο μόνος. Περίπου το 45% ενηλίκων στον κόσμο έχουν αυτή τη θορυβώδη συνήθεια. Όχι πως το κάνεις ηθελημένα, άλλωστε κανείς δεν θέλει να ενοχλεί.

Διάβασε για το πώς θα κοιμηθείς καλύτερα

Τι προκαλεί το ροχαλητό σου; Οι αιτίες είναι πολλές και διαφέρουν μεταξύ τους. Μπορεί να έχει να κάνει με την ηλικία σου, το βάρος σου, το σώμα σου, τη ρινική σου «συμφόρηση», το αλκοόλ, τη στάση του σώματός σου και φυσικά την υπνική άπνοια.

Για να λυθεί το πρόβλημά σου, αν αυτό μπορεί να θεωρηθεί πρόβλημα, καλό θα ήταν να επισκεφτείς έναν ειδικό. Αν αρνείσαι πεισματικά, τότε καλύτερα να αλλάξεις τη στάση που κοιμάσαι. Είναι γνωστό πως όσοι κοιμούνται ανάσκελα, δηλαδή με την πλάτη τους να ακουμπά στο στρώμα, έχουν αυξημένες πιθανότητες να ροχαλίσουν.

Μπορεί να συμβεί και αυτό:

 

Αν πάλι δεν θέλεις να αλλάξεις την αγαπημένη σου στάση ύπνου, τότε επέλεξε ένα μαξιλάρι περίπου 10 εκατοστών. Το ιδανικό, βέβαια, θα ήταν να κοιμηθείς στα πλάγια. Στις φωτογραφίες θα διαβάσεις άλλες τέσσερις συμβουλές για να κοιμηθείς και να κοιμηθούν οι γύρω σου χωρίς θόρυβο.

 



5 SHARES