4 απλές συμβουλές για να κοιμηθείς καλύτερα

Οι διαταραχές του ύπνου είναι ένα συχνό και όπως φαίνεται παγκόσμιο φαινόμενο. 

Γνώριζες για το sleep effort; Έτσι ονομάζουν οι ψυχολόγοι την βεβιασμένη μας προσπάθεια να κλείσουμε τα μάτια μας και να κοιμηθούμε ενώ δεν έχουμε την παραμικρή ένδειξη πως το σώμα και ο εγκέφαλός μας απαιτούν ξεκούραση. Καταβάθος, όμως, έχουν απλά εσύ ο ίδιος δεν βοηθάς το σώμα σου να στο αποδείξει με τον σωστό τρόπο.

Σύνδρομο Burnout: Μήπως το έχεις παρακάνει με τη δουλειά σου;

Οι διαταραχές του ύπνου είναι ένα συχνό και όπως φαίνεται παγκόσμιο φαινόμενο. Ίσως ανήκεις και εσύ σε εκείνους που προσπαθούν μάταια να ξεκουραστούν μία συγκεκριμένη ώρα χωρίς να τα καταφέρνουν. Το αποτέλεσμα γνωστό: Ξυπνάς το πρωί με δυσκολία και το υπόλοιπο της ημέρας σου είναι υποτονικό και γεμάτο κρυφές επιθυμίες όπως το να βρισκόσουν αυτή τη στιγμή στο κρεβάτι σου αντί στο γραφείο, καθισμένος σε μια άβολη καρέκλα.

Δεν θα ήθελες να καταλήξεις σαν τον Edward Norton στο Fight Club.

 

Η ύπνος, μεταξύ άλλων, είναι και μία ψυχολογική διαδικασία. Κάθε προσπάθειά σου να ελέγξεις αυτή τη διαδικασία, δυσκολεύει την ολοκλήρωση του τελικού της σκοπού. Όταν πιέζεις τον εαυτό σου, το μυαλό σου λειτουργεί με μεγαλύτερη συνέπεια και έτσι κάνει το έργο σου πιο δύσκολο. Κανένα μάτι δεν έκλεισε έτσι. Για να μην ζητάς απεγνωσμένα το κρεβάτι σου ενώ βρίσκεσαι στη δουλειά, ακολούθησε τα παρακάτω βήματα που θα βρεις στις φωτογραφίες: