Το μέλλον του Assassin's Creed θα έχει ως βάση το παρελθόν

Αξιολογήσαμε όλα όσα είδαμε στο event της Ubisoft και καταλήξαμε στο ότι κάποιοι τίτλοι έχουν στόχο να περάσουν στην αιωνιότητα.

Φαντάζει δύσκολο να σκεφτεί κανείς πως το  πρώτο Assassin’s Creed κυκλοφόρησε το 2007. Θυμάμαι ακόμη το πρώτο trailer που είδα, την ιστορία των Ασσασίνων μέσα στο χρόνο, τις δολοπλοκίες και τις δολοφονίες στην εποχή του Μεσαίωνα, τα ταξίδια στην Ιερουσαλήμ και στην Αντιόχεια. Την ίδια στιγμή που βλέπαμε όλο αυτό το έπος μπροστά μας, αποκαλυπτόταν και ένα στόρι που θα ξετυλιγόταν ακόμα περισσότερο στην ιστορία του Ezio και το δεύτερο παιχνίδι. Ο πόλεμος ανάμεσα σε Assassins και Templars κορυφωνόταν σε κάθε νέο τίτλο, που συνοδευόταν από ένα ταξίδι στην ιστορία. Γιατί αυτό ήταν και είναι το AC. Ένα μάθημα ιστορίας με πιο εντυπωσιακό, μοναδικό τρόπο.

 

 

Κάπως έτσι φτάσαμε στα αποκαλυπτήρια των 15 ετών της Ubisoft που αποκάλυψε το μέλλον. Το δικό μας μέλλον ουσιαστικά. Στα αποκαλυπτήρια της, η εταιρεία αποκάλυψε όλα όσα πρόκειται να δούμε και που θα κάνουν την εμπειρία ακόμη πιο ουσιαστική.

Ίσως το πιο άμεσο που μας αφορά -πέρα από το Last Chapter που θα είναι το φινάλε του Valhalla- είναι ο κοντινός σε μας τίτλος του Assassin’s Creed Mirage. Τι είναι; Μία επιστροφή στις ρίζες. Πίσω στη Βαγδάτη, στην Ασία, όπου ένας κλέφτης θα γίνει master assassin με την βοήθεια της Shohreh Aghdashloo που υποδύεται την γυναίκα που θα τον μυήσει στη νέα ζωή. Το Assassin’s Creed Mirage είναι μία επιστροφή στις ρίζες. Επανέρχεται το συστηματικό parkour που αγαπήσαμε και το παιχνίδι σε επίπεδο gameplay γίνεται πιο μινιμαλιστικό – ακόμη και στη νοοτροπία. Χαρήκαμε κάθε διαφορετικό aspect που είδαμε, αλλά η Ubisoft έκρινε πως ήρθε η ώρα για την απλότητα. Και δεν έχουμε κανένα πρόβλημα.

 

 

Το θέμα είναι όλα τα άλλα που έρχονται και κάνουν το Assassin’s Creed, όχι απλά παιχνίδι, αλλά ολόκληρο saga.  Ας ξεκινήσουμε με το Infinity . Oυσιαστικά πρόκειται για ένα hub που θα συνδέει τους παίκτες μέσα από διάφορους τύπους εμπειριών. To Infinity συμβολίζει την επιστροφή του multiplayer που θα κάνει τα πράγματα ακόμη πιο ενδιαφέροντα.

Η Κίνα έρχεται με το Jade και αφορά τις mobile συσκευές. Οι παίκτες θα μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους χαρακτήρα  και θα πρόκειται για free to play. Καθόλου άσχημα πως όλο αυτό θα εξελίσσεται στην αρχαία Κίνα. Την ίδια στιγμή το Codename Hexe ξέρουμε μόνο ότι τοποθετείται μετά το Codename Red και ότι το στούντιο του Montreal έχει αναλάβει την ανάπτυξή του – η ομάδα δηλαδή που έφτιαξε πρώτα το Assassin’s Creed.

 

 

To Red το αφήσαμε για το τέλος γιατί είναι κάτι που οι φανς περίμεναν εδώ και καιρό. Η Ιαπωνία ήταν πάντα ένας προορισμός που είχε να δώσει πολλά στο ιστορικό κομμάτι, ειδικά στην εποχή της φεουδαρχίας της, αλλά και στο γεγονός ότι πάντα φανταζόμασταν έναν σαμουράι Assassin – ή έστω νίντζα. Όπως και να έχει, το πρότζεκτ αυτό είναι γεγονός και ονομάζεται Red. Προσωπικά, θεωρώ πως είναι το πιο ενδιαφέρον που είδα από την παρουσίαση, μαζί με το γεγονός της συνεργασίας της εταιρείας με το Netflix.

 

 

Καλώς να ορίσουν όλα. Το event της Ubisoft, ήταν μία απόδειξη πως οι καλοί τίτλοι δεν παλιώνουν. Απλά ωριμάζουν και δίνουν τη σειρά τους σε νέα μοναδικά σχέδια για το μέλλον.