Αλήθεια, πότε ήταν η τελευταία φορά που βγήκες έξω, ήπιες μπίρες με τους κολλητούς σου, γέλασες μέχρι δακρύων, έκανες και μία-δύο κουβέντες που είχαν και λίγο ψυχή και, κυρίως, δεν τράβηξες τίποτα; Μην το πολυσκέφτεσαι, πάει καιρός.
Διότι το να πεις ότι «κλείνεις» για λίγο τα social media, έστω και για εκείνο το δίωρο που βγήκες για μία μπίρα με την παρέα, είναι σαν να λες ότι ξεκινάς γυμναστήριο από Δευτέρα -εύκολο να το πεις, δύσκολο να το κάνεις. Και αυτό γιατί είναι μέρος της καθημερινότητάς σου. Εκεί ψάχνεις το επόμενο event που θα ξεχυθείς, εκεί ανεβάζεις όλα τα «Στην υγειά μας!» με την παρέα, εκεί τσεκάρεις πού είναι το… πρόσωπο, αλλά και πού θα πάτε φέτος διακοπές.
Ανάμεσα, όμως, στα likes και τα stories, ξεχνάς (και εμείς) τι πάει να πει να είσαι στη φάση. Όχι αυτή που κάνεις post, μην μπερδεύεσαι, αλλά αυτή που ζεις. Γιατί, η πραγματική φάση, φίλε, δεν έχει Wi-Fi, έχει βλέμματα. Έχει γέλια, κουβέντες, χτυπήματα στις πλάτες και τσουγκρίσματα με μπίρα. Ναι, αυτό είναι το vibe. Αυτό μας υπενθυμίζει η Heineken με τη νέα της καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Τις καλύτερες στιγμές τις ζεις, δεν τις βλέπεις στην οθόνη».
Social life χωρίς social media; Καιρός να το κάνεις πράξη
Όπως κατάλαβες, υπάρχει μία φάση που «παίζει» τον τελευταίο καιρό. Δεν έχει φίλτρα, hashtags, soundtracks και όλα τα συναφή. Δεν είναι viral, αλλά είναι 100% real. Αφορά στο χαμόγελο που έσκασες αυθόρμητα όταν είδες έναν φίλο από τα παλιά, στην αμηχανία που μετατρέπεται σε inside joke, στην μπίρα που πίνεις με την παρέα και σε όλες εκείνες τις στιγμές που ζεις απλά το «τώρα».
Άλλη μία φάση που ελπίζουμε να ήσουν εκεί, ήταν το This is Athens City Festival, όπου η Heineken, με παρουσία σε δύο events, στις 3 και 18 Μαΐου, αλλά και στη μεγάλη γιορτή της 1ης Ιουνίου, μετέτρεψε το κέντρο της πόλης σε σκηνικό αυθεντικής κοινωνικοποίησης. Και το μόνο σίγουρο είναι ότι όσοι βρεθήκαμε εκεί, αποσυνδεθήκαμε από τον ψηφιακό κόσμο και επιστρέψαμε εκεί όπου γεννιούνται πάντα οι πιο αληθινές εμπειρίες: Στους δρόμους, στις παρέες και στο κέντρο της πόλης που ζωντάνεψε.
Αφορά στη νέα καμπάνια της Heineken, που αναφέραμε και προηγουμένως και που μας καλεί να κάνουμε το πιο απελευθερωτικό scroll: Αυτό μακριά από το κινητό μας. Ως απάντηση στην πρόσφατη παγκόσμια έρευνα που πραγματοποίησε σε 17.000 ενήλικες και πάνω από το 51% δηλώσαν εξαντλημένοι από την υπερβολική online επικοινωνία, η συγκεκριμένη καμπάνια έρχεται να μας ενθαρρύνει «να αποσυνδεθούμε για να συνδεθούμε» και να ζήσουμε ξανά τη χαρά της αυθόρμητης διασκέδασης και της φυσικής παρουσίας.
Γιατί το αληθινό flex δεν είναι πόσα likes μαζεύεις, αλλά το να ζεις την κάθε στιγμή χωρίς το άγχος να την ανεβάσεις. Ήρθε η ώρα, λοιπόν, να αφήσουμε για λίγο το κινητό, να επανεκτιμήσουμε τη «φάση» μας, το crew μας και τα vibes έξω από την οθόνη. Όσο για το «πώς» θα γίνει αυτό, έχει, επίσης, τις απαντήσεις η μπίρα μας.
Boring phone και… μπιρο-φέστιβαλ
Πες το τάση, πες το φάση, πες το statement, η Heineken πήγε και έβγαλε ένα flip phone, που… δεν κάνει τίποτα από όλα αυτά που σε κρατάνε online. Δεν έχει Instagram, δεν έχει TikTok, δεν έχει καν Wi-Fi. Έχει, όμως, το κλασικό παιχνίδι Snake, SMS και κλήσεις.
Με χαρακτηριστικά όπως διαφανές περίβλημα, holographic αυτοκόλλητα και old school σχεδιασμό, το συγκεκριμένο limited edition flip phone μας υπενθυμίζει ότι δεν χρειάζεται να είμαστε online για να ζήσουμε κάτι ωραίο. Αντίθετα, το αυθεντικό, παρεΐστικο vibe είναι πάντα έξω από την οθόνη: Στην παρέα, στην μπιροκατάσταση, στο να ζεις την κάθε στιγμή στο φουλ. Αν, τώρα, θέλεις να μάθεις περισσότερα, επισκέψου την επίσημη ιστοσελίδα του και θα καταλάβεις γιατί μιλάμε.
Το μήνυμά της Heineken, λοιπόν, είναι ξεκάθαρο: «Λιγότερα στο τηλέφωνο, περισσότερα στη ζωή». Και μεταξύ μας; Αν σκάσεις με αυτό το κινητό στο τραπέζι, όλοι θα καταλάβουν. Δεν χρειάζεται εξήγηση, είναι σαν να λες «Είμαι εδώ για τη φάση, όχι για το content».
Βλέπεις, η ουσιαστική επικοινωνία χτίζεται από κοντά και η μπίρα μας, μέσα από, επιπλέον, συνεργασίες με παγκόσμιες προσωπικότητες, όπως ο Joe Jonas και ο Dude with Sign, αλλά και με Έλληνες content creators, μας καλεί να φανταστούμε την καθημερινότητα χωρίς την κυριαρχία των social media και να την απολαύσουμε, όπως της αξίζει.
Το ζητούμενο, τελικά, δεν είναι να κλείσουμε τα social media, αλλά να θυμηθούμε πώς είναι να νιώθουμε connected στην πραγματική ζωή. Γιατί αυτό που μένει είναι τα βλέμματα, τα τσουγκρίσματα με μπίρα, η στιγμή που δεν έγινε story, αλλά ήταν η πιο real από όλες. Οπότε, την επόμενη φορά που θα βρεθούμε με την παρέα, ας έχουμε στο μυαλό μας τη νέα καμπάνια της Heineken, με κεντρικό μήνυμα «Τις καλύτερες στιγμές τις ζεις, δεν τις βλέπεις στην οθόνη» και ας απολαύσουμε τη στιγμή.
Το μήνυμά της Heineken, λοιπόν, είναι ξεκάθαρο: «Λιγότερα στο τηλέφωνο, περισσότερα στη ζωή». Και μεταξύ μας; Αν σκάσεις με αυτό το κινητό στο τραπέζι, όλοι θα καταλάβουν. Δεν χρειάζεται εξήγηση, είναι σαν να λες «Είμαι εδώ για τη φάση, όχι για το content».