Μπορεί στ’ αλήθεια να χάσεις βάρος με τη δίαιτα του καφέ;

Με τρία φλιτζάνια καφέ την ημέρα μπορείς να κάψεις περισσότερο λίπος απ’ όσο φαντάζεσαι.

Αν ακόμη νομίζεις πως ο καφές θα σου κάνει κακό στη καρδιά, θα σε κάνει νευρόσπαστο ή θ’ απειλήσει τη γιαγιά σου – μάλλον ήρθε η ώρα ν’ αλλάξεις σκεπτικό.

Ναι είναι αλήθεια πως τη δεκαετία του ’80 οι επιστήμονες πιστεύανε πως ο καφές μπορεί να σου δημιουργήσει διαβήτη αλλά αυτό ήταν πριν αποδειχθούν οι αντιοξειδωτικές του ιδιότητες ή τα ιχνοστοιχεία του που καθυστερούν τη γήρανση.

Προσπάθησε να πίνεις καφέ χωρίς πολύ ζάχαρη ή γάλα.

 
 

Ο ζεστός μαύρος καφές είναι γεμάτος από αντιοξειδωτικά. Μπορεί να σε κάνει πιο έξυπνο, να προστατέψει τα νεφρά σου, να καλυτερεύσει τη μνήμη σου, μπορεί ακόμη και να σώσει τα ούλα και τα δόντια σου.  

Αλλά μπορεί ο καφές να σε κάνει να χάσεις βάρος;

Ναι είναι αλήθεια, σύμφωνα με νέες μελέτες. Τρία φλιτζάνια καφέ θα μπουστάρουν το μεταβολισμό σου. Μαζί με μία ισορροπημένη διατροφή με φρούτα και λαχανικά, ο καφές θα σε βοηθήσει ακόμη πιο πολύ να χάσεις ανεπιθύμητες θερμίδες από τις διάφορες «κραιπάλες» σου που δεν μπορείς χωρίς αυτές, όπως είναι το καθιερωμένο σουβλάκι ή πίτσα ή burger ή μακαρονάδα.

Και το καλό είναι πως το να πιείς τρία φλιτζάνια καφέ τη μέρα δεν είναι δα και τίποτα το πολύ δύσκολο. Απλά προσπάθησε μετά από το καφέ σου να κινητοποίησε και να κάνεις και λίγο άσκηση, μιας και είναι γνωστό πως ο καφές σου δίνει την απαραίτητη ενέργεια μέσα στη μέρα.



19 SHARES