To νέο Land Cruiser της Toyota είναι ένας φόρος τιμής στα θρυλικά FJ

Στην εποχή που όλα τα αυτοκίνητα προσπαθούν να μοιάζουν με SUV, τα ήδη υπάρχοντα εκτός δρόμου αυτοκίνητα δέχονται ένα είδος αθέμιτου ανταγωνισμού και κρίσης ταυτότητας. Δεν είναι τυχαίο που τα περισσότερα κλασικά brand names αγκαλιάζουν την κληρονομιά τους, όχι για να πουλήσουν νοσταλγία σαν νεορετρό, αλλά για να δείξουν ότι τo όνομά τους ήταν εδώ γύρω για δεκαετίες. Από το νέο Defender και την αναβίωση του Bronco, ζούμε τη χρυσή εποχή των κλασικών 4x4. Θα έλειπε από αυτό πάρτυ η Toyota και το Land Cruiser;

Επιστρέφει και η Celica;

Οι Ιάπωνες μας είχαν προϊδεάσει με το teaser του νέου Land Cruiser με ένα κλασικό μοντέλο να συμπρωταγωνιστεί, αλλά τελικά το νέο μοντέλο είναι διπλά νοσταλγικό. Με ένα έξυπνο μαρκετίστικο κόλπο, η Toyota δίνει την επιλογή στον αγοραστή να κάνει όσο νοσταλγικό θέλει το νέο του SUV μέσα από δύο διαφορετικές προσόψεις. 

 

 

Αρχικά έχουμε αυτή με τα στρογγυλά φανάρια που θυμίζει δεκαετία ‘80 και ονομάζεται Land Cruiser 1985, ενώ αυτή με τα τετράγωνα που θυμίσει ‘90 λέγεται απλά Land Cruiser. H διαφορά στα φώτα λειτουργεί και σαν διαχωριστικό για τα επίπεδα εξοπλισμού, μιας και τα στρογγυλά φώτα προορίζονται για τα πιο σπαρτιατικά βασικά επίπεδα εξοπλισμού. 

Η Supra που δεν γερνάει ποτέ 

Σε άλλες ρετρό λεπτομέρειες βρίσκουμε τη διχρωμία με τη λευκή οροφή όπως στα παλιά Land Cruiser, αλλά και στο πρόσφατο remake του FJ Cruiser, το λιτό ταμπλό με τις ίσιες γραμμές, αλλά το πιο σπουδαίο είναι ότι το νέο ιαπωνικό εκτός δρόμου είναι όσο σκληροτράχηλο ήταν και οι πρόγονοί του. 

 

 

Οι 18άρες ζάντες με χωματερά ελαστικά, η σοφιστικέ τετρακίνηση, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος και κυρίως η επιμονή στη χρήση πλαισίου τύπου σκάλας και όχι αυτοφερώμενου σασί, είναι το καλύτερο CV για ένα σύγχρονο αυτοκίνητο που δεν κάνει χρήση του ιστορικού του ονόματος επί ματαίω. 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved