Ducati Monster: Τρεις δεκαετίες γυμνής κυριαρχίας

Και το γιορτάζει με μια επετειακή έκδοση που προσφέρει πολλά περισσότερα από μερικά αυτοκόλλητα και σήματα.

30 χρόνια μετά κυκλοφορούν ακόμα στους δρόμους πολλά Monster πρώτης γενιάς κάτι που δείχνει ότι δεν είναι και τόσο αναξιόπιστα όσο τα θέλει ο μύθος που τα ακολουθεί, αλλά ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι παραμένουν διαχρονικά όμορφα και δύσκολα πιστεύεις ότι έχουν περάσει τόσα χρόνια. Η τρελή εκείνη ιδέα της Ducati να παντρέψει ένα πλαίσιο superbike, της 888, με το κλασικό αερόψυκτο μοτέρ της και μια λιτή εμφάνιση γέννησε μια ολόκληρη κατηγορία μηχανών, με την ίδια να αποτελεί το σημείο αναφοράς για όποιον ήθελε να επιχειρήσει κάτι τέτοιο εγκαινιάζοντας τα εργοστασιακά streetfighters.

 

 

Fast forward στο 2023 και μπορεί τα ξηροκάμπανα και η αερόψυξη να αποτελούν ευχάριστες αναμνήσεις του παρελθόντος, ωστόσο το Monster εξακολουθεί να αποτελεί ραχοκοκαλιά της γκάμας της μπολονέζικης φίρμας και η συμπλήρωση 30 χρόνων στους δρόμους, έδωσε την αφορμή για μια επετειακή έκδοση ουσίας. Πριν πάμε στην ουσία να πούμε ότι στην εμφάνισή της κυριαρχεί το tricolore της ιταλικής σημαίας, ακόμα μια απόδειξη του πόσο σημαντική είναι αυτή η μοτοσικλέτα για την Ιταλία, πάντα μαζί με τις ενδείξεις “30”. Τα πιο σημαντικά όμως είναι άλλα.

Η λιτή γοητεία της Ducati Scrambler 

 Κάθε ένα Anniversario Monster από τα 500 που θα παραχθούν θα έχουν ειδικά αριθμημένη πλακέτα στην τιμονόπλακα, ενώ θα συνοδεύονται και από το κατάλληλο πιστοποιητικό. Ο κινητήρας δεν θα έχει αλλαγές, πρόκειται τον γνωστό Testastretta tvn 937 κυβικών και των 111 ίππων και έρχεται με εργοστασιακό quickshifter.

 

 

Μεγάλες αλλαγές, σε σχέση με τα απλά Monster, υπάρχουν στα περιφερειακά ουσίας. Όπως με τις πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Ohlins χρυσής σειράς που εκτός από κράτημα superbike, προσφέρουν και μείωση του βάρους. Πλήρες ρυθμίσεων είναι και το στάνταρ σταμπιλιζατέρ.Στα φρένα συναντούμε δυο «άγκυρες« της Brembo από τη μονομπλόκ σειρά της Stylema, οι οποίες μαζί με τις αλουμινένιες φλάντζες των δίσκων προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη μείωση βάρους στην επετειακή Monster, αυτή τη φορά σε μη αναρτώμενη μάζα. 

H πιο ακραία γυμνή Ducati είναι ένα πραγματικό τέρας 

Η μη αναρτώμενη μάζα μειώνεται ακόμα περισσότερο με τη χρήση σφυρήλατων ζαντών. Περεταίρω μείωση του βάρους εξασφαλίζεται με την εκτενή χρήση ανθρακονήματος σε λασπωτήρες και λοιπά αξεσουάρ όπως και με μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Κάπως έτσι η Monster Anniversario σταματάει τη ζυγαριά στα 183 κιλά γεμάτη, μια τιμή που τη βάζει στα χωράφια εξωτικών superbike κατασκευών, ο καλύτερος τρόπος για να τιμηθεί μια σπουδαία δίκυκλη κληρονομιά.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved