Το νέο αφεντικό της Toyota θέλει να ξαναζωντανέψει την Celica

Μια νέα GT-Four με ηχηρή σκάστρα; Όχι ακριβώς, αλλά και πάλι είναι καλά νέα.

Συμβαίνει λίγο-πολύ σε όλες τις εταιρείες όταν πιάνει το τιμόνι νέος καπετάνιος. Οι εξαγγελίες για επαναφορά του χαμένου κύρους του παρελθόντος είναι σχεδόν υποχρεωτικές προς εμψύχωση του προσωπικού, αλλά και υπόσχεση προς τους επενδυτές. Ο Tsuneji Sato είναι ο νέος ισχυρός άντρας της Toyota και έκανε ακριβώς το ίδιο υποσχόμενος ότι θα αναβιώσει το όνομα της Celica στην γκάμα της εταιρείας.

 

 

Έχουν περάσει πολλά χρόνια από την τελευταία Celica που στρόφαρε σαν μοτοσικλέτα με τον κινητήρα των 1,8 λίτρων και των 192 ίππων και ακόμα περισσότερα από την εποχή που ήταν μια τετρακίνητη τουρμπάτη ρέπλικα του WRC, καλά για τις πισωκίνητες εποχές δεν μιλάμε καν. Ωστόσο παραμένει ένα ισχυρότατο brand name στην αυτοκίνηση και ειδικά για τους Ιάπωνες, είναι ένα ορόσημο το οποίο σηματοδότησε το πέρασμα των ιαπωνικών αυτοκινήτων από τα προσιτά και VFM, στα ποθητά και σπορ, άρα καλά κάνει και δεν ξεχνάει την Celica o κύριος Sato.

H Toyota δεν ξεχνά τις πισωκίνητες Corolla

Εκφρασμένος στόχος της νέας διοίκησης είναι η επέκταση της γκάμας GR, άρα μετά τα Yaris, Corolla, αλλά και τα ήδη υπάρχοντα κουπέ GR86 και Supra, η Celica είναι το προφανές επόμενο βήμα. Κανείς δεν ξέρει σε αυτή τη φάση αν η επανεμφάνιση του ονόματος θα είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό σπορ όχημα, αν και με τη σθεναρή αντίσταση της Toyota και την πίστη της στην υβριδική τεχνολογία, έχουμε την ελπίδα ότι δεν θα είναι εντελώς ξενέρωτη η αναβίωση του ονόματος.

 

 

Ίσως να πρόκειται για το δεύτερο κεφάλαιο της επιτυχημένης σύμπραξης με την BMW και τη Supra και να δούμε μια πισωκίνητη Celica μετά από δεκαετίες. Ποιος ξέρει; Μόνο να ευχόμαστε μπορούμε. 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved