H Voge μπαίνει για τα καλά στο παιχνίδι των scrambler με το 525 ACX

Ακόμα μία κινέζικη ποιοτική απόπειρα που αμφισβητεί στα σοβαρά το ιαπωνικό και ευρωπαϊκο κατεστημένο.

Ανάμεσα στις δεκάδες κινέζικες εταιρείες που έχουν γεμίσει με δίκυκλα την ευρωπαϊκή αγορά, αυτές που ξεχωρίζουν είναι σίγουρα τα premium brands που έχουν χτιστεί αποκλειστικά και μόνο για την αγορά μας καταφέρνοντας να συνδυάσουν καλή τιμή με τεχνολογία που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα. Μια από αυτές τις εταιρείες που ξεχωρίζουν είναι και η Voge που έχει να προτάξει, εκτός από καλή τιμή, κινητήρες που βασίζονται σε δοκιμασμένους της Honda και κορυφαία περιφερειακά.

 

 

Η 525 ACX είναι το τελευταίο κεφάλαιο σε αυτή την προσπάθεια και ίσως αυτή που θα βάλει τη Voge στο κατώφλι των μεγάλων κυβικών. Μέχρι τότε Αυτή η neoretro scrambler δίνει τον τόνο της χρηστικής και όμορφης μοτοσικλέτας για όσους ψάχνουν ένα commuter με χαρακτήρα που μπορεί να κάνει και μικρά ταξίδια και δεν θέλει μια περιουσία για απόκτηση και συντήρηση. Ακούγεται σαν μια δύσκολη προς επίλυση εξίσωση, αλλά οι Κινέζοι έχουν πολλούς άσσους στο μανίκι τους.

Ακόμα μία σοβαρή κινέζικη scrambler, αυτή τη φορά στα 700 κυβικά 

Στο επίκεντρο βρίσκεται ο γνωστός και μη εξαιρεταίος δικύλινδρος της Honda με τα 500 κυβικά και τους 48 ίππους που είναι δεν είναι μόνο μια αξιοπρεπής ιπποδύναμη, αλλά επιτρέπει και την οδήγηση της 525 ACX με δίπλωμα Α2. Στα περιφερειακά βρίσκουμε ένα γεροδεμένο ανάποδο πιρούνι 41mm μπροστά και φρένα της ιαπωνικής Nissin με δικάναλο ABS με δύο δίσκους 300mm μπροστά. Τα φώτα είναι full LED, τα όργανα έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών ενώ το ρεζερβουάρ και άλλα τμήματα της μοτοσικλέτας ακολουθούν μια κλασική και οικεία γραμμή.

 

 

Αυτά που ξεχωρίζουν είναι σίγουρα τα αυθεντικά scrambler στοιχεία, που εκτός από εύκολα περάσματα και παιχνίδι σε χωματόδρομους, κάνουν πιο εύκολη τη συμβίωση με τις γραφικές ελληνικές λακούβες στους υπέροχους δρόμους μας. Οι ακτινωτοί τροχοί με ελαστικά διπλής χρήσης, με τον μπροστινό να φτάνει τις 19 ίντσες, είναι ό,τι πρέπει για την Ελλάδα συνδυάζοντας χρηστικότητα με στυλ. Πίσω και ψηλά το τελικό της εξάτμισης, εκτός από σωστά τοποθετημένο, έχει και μια σχεδίαση που θυμίζει τις aftermarket εξατμίσεις της supertrapp με τον χαρακτηριστικό στακάτο ήχο. Ο ήχος μπορεί να απουσιάζει λόγω των προδιαγραφών Euro, αλλά η αναβίωση της αισθητικής είναι κάτι παραπάνω από καλοδεχούμενη σε μια κατηγορία μοτοσικλετών που το συναίσθημα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Με τιμή κάτω από 7.000 €, η Voge 525 ACX, μιλάει και στο μυαλό.

    



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved