Η McLaren 750S είναι μια σπουδή για το πώς μπορείς να βελτιώσεις κάτι τέλειο

Με μια πρώτη ματιά μοιάζει με την απερχόμενη 720S, αλλά ίσως αυτός να ήταν και ο στόχος μιας ριζικής κατά τα λοιπά ανανέωσης.

Η 720s μπορεί να θεωρείται το εισαγωγικό μοντέλο μιας εξωτικής γκάμας υπεραυτοκινήτων, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ήταν μια νερωμένη εκδοχή της 765LT. Το αντίθετο, ήταν μια πολύ πιο τίμια και φιλική πρόταση, τηρουμένων των αναλογιών της κατηγορίας, που προσφέρει περισσότερα από όσα θα μπορούσε να ζητήσει κάποιος. 

Πόσο πιο γρήγορη μπορεί να γίνει μια McLaren Elva;

Στην ανανεωμένη της μορφή, η οποία ακούει στο όνομα 750S πλέον, ο 4λιτρος V8 αποδίδει 740 ίππους και πιάνει τα 100χαω σε 2,8 δεύτερα, ενώ τα 200 έρχονται σε μόλις 7,2. Αλλά το πιο εντυπωσιακό νούμερο, για αυτούς που ξέρουν, είναι η ειδική απόδοση των 580 ίππων στον τόνο της 750S, ένας αριθμός που τιμά και με το παραπάνω την παλιά αγγλική σχολή του Κόλιν Τσάπμαν με την προσήλωση στο πολύ χαμηλό βάρος. Απλά η McLaren του έδωσε και την ισχύ που χρειάζεται.

 

 

Μπορεί εμφανισιακά να μοιάζει με ένα facelift από αυτά που δέχονται τα μικρομεσαία χάτσμπακ ένα ή δύο χρόνια πριν από την αντικατάστασή τους, αλλά μια πιο προσεκτική ματιά αποδεκνύει ότι δεν πρόκειται για επουσιώδεις αισθητικές αλλαγές. Κι αυτό γιατί είναι στη φιλοσοφία της McLaren να φέρνει μπροστά τη χρηστικότητα στον σχεδιασμό και να βάζει σε δεύτερο ρόλο το καθαρά αισθητικό κομμάτι. 

Γιατί η McLaren Artura είναι το hypercar της δεκαετίας 

Άρα με καμβά τις επιφάνειες της 720S έχει παντού βελτιώσεις, από τους ανασχεδιασμένους και χρηστικούς αεραγωγούς, μέχρι τις αεροτομές μπροστά και πίσω. Ειδικά η πίσω αεροτομή έχει μεγαλύτερη επιφάνεια, αλλά είναι ελαφρύτερη από την προηγούμενη χάρη στη χρήση ανθρακονημάτων και με το κουμπί της λειτουργίας aero μπορεί και αυξομειώνει αυτόματα την κλίση της ανάλογα με το αν η 750S κινείται στην ευθεία ή στις στροφές

 

 

Ανάλογες βελτιώσεις ουσίας, και ακόμα πιο αόρατες, έχουν γίνει και στην ανάρτηση με υδραυλικά στοιχεία προσφέροντας ακόμα πιο άμεσο χειρισμό, ενώ ηλεκτροΰδραυλικό παραμένει και το σύστημα διεύθυνσης το οποίο εξακολουθεί να προσφέρει πληροφόρηση με γαλαντόμους ρυθμούς, κόντρα στην κυρίαρχη τάση των αμιγώς ηλεκτρικών συστημάτων παντού. Σε συνδυασμό με την κλασική τριετή εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων που δίνει η McLaren, η 750S συνεχίζει να είναι στην κορυφή των πιο τίμιων hypercars που επιλέγουν να δίνουν μόνο την ουσία και μόνο αυτή, χωρίς περιτύλιγμα.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved