To Dodge Demon 170 των 1025 ίππων είναι το τελευταίο πραγματικό muscle car

Σε ένα παράλληλο αμερικάνικο σύμπαν, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης συνεχίζουν να εξελίσσονται σαν να μην είναι ορατή η προοπτική της ηλεκτροκίνησης.

Για να προλάβουμε όσους νομίζουν ότι έχουμε να κάνουμε με ακόμα ένα φτιαγμένο και στημένο για αγώνες dragster αμερικάνικο muscle car, πρέπει να διευκρινίσουμε ότι το Dodge Challenger Demon 170 είναι ένα αυτοκίνητο παραγωγής που μπορεί να το αγοράσει κάποιος από μια επίσημη αντιπροσωπεία, αν προλάβει φυσικά κάποιο από 3.300 που θα φτιαχτούν. 

To πιο αμερικάνικο διπλοκάμπινο από την Dodge που έχεις δει ποτέ

Ουσιαστικά πρόκειται για το τρίτο, και μάλλον τελευταίο κεφάλαιο στο καυτό saga των εργοστασιακά φτιαγμένων Dodge Challenger που ξεκίνησε το 2018 με το SRT Demon, εξελίχθηκε στο Hellcat Redeye και τώρα έσπασε επιτέλους το φράγμα του τετραψήφιου αριθμού ίππων. Εδώ να σημειώσουμε ότι αυτή την ιπποδύναμη την αποδίδει μόνο με καύσιμο που έχει τουλάχιστον 65% αιθανόλη, ένα είδος «βενζίνης» που κερδίζει συνεχώς έδαφος μιας και φτιάχνεται καλαμπόκι και άλλα σιτηρά και θεωρείται ανανεώσιμη πηγή ενέργειας. Με κανονική βενζίνη αποδίδει «μόλις» 900 άλογα, αλλά με την E85 κάνει θαύματα και σπάει ρεκόρ.

 

 

Για να βγάλει όλη αυτή τη δύναμη το Demon 170, το μοναδικό πράγμα που μοιράζεται με τον στοκ κινητήρα Hellephant των 6,2 λίτρων, είναι ο εκκεντροφόρος. Το μπλοκ έχει δεχτεί πλήθος ενισχύσεων και σχεδόν όλα τα χυτά τμήματα έχουν αντικατασταθεί από μηχανικά κατεργασμένα, billet δηλαδή. Ο μηχανικός υπερσυμπιεστής έχει μεγαλώσει σε όγκο, 3 λίτρα έναντι 2,7 του Redeye και η πίεση που σηκώνει φτάνει τα 21,3 psi, έναντι 15,3 του προηγούμενου μοντέλου. Ο άξονας μετάδοσης κίνησης έχει ενισχυθεί κατά 30%  και το διαφορικό κατά 50%  και όλα αυτά μεταφράζονται σε ένα πολύ εντυπωσιακό CV επιδόσεων.

Τι θα έλεγες για μία βόλτα με το Dodge Charger του Dom Toretto;

Μόνο με δυο κατάλληλα πίσω λάστιχα, το Demon 170 κάνει το 0-100 σε 1,66 και τα ο-400μ σε μόλις 8,91 ενώ κατά τα λοιπά παραμένει ένα καθημερινό κουπέ με όλες τις ανέσεις που θα μπορούσε να ζητήσει κανείς. Τώρα θα αναρωτηθεί κάποιος για το νόημα της ύπαρξης και κατασκευής αυτού του αυτοκινήτου.

 

 

Μια πολύ απλή απάντηση είναι γιατί πολύ απλά η Dodge μπόρεσε να το κάνει και αυτό είναι το πραγματικό νόημα της εξέλιξης, όλα να γίνονται πιο γρήγορα και πιο δυνατά. Υπάρχει όμως και κάτι άλλο. Αυτό θα είναι το τελευταίο Challenger με τον θρυλικό Hemi κινητήρα. Για την ακρίβεια το 2023 θα είναι η τελευταία χρονιά που θα μπορεί κάποιος να αγοράσει ένα καινούργιο βενζινοκίνητο Challenger ή Charger μιας και πρόθεση της Dodge είναι ο πλήρης εξηλεκτρισμός των δύο κορυφαίων μοντέλων της. Κύκνειο άσμα λοιπόν, για μια εποχή και έναν κινητήρα που δεν κίνησε μόνο αυτοκίνητα, αλλά ψυχές και καρδιές ανθρώπων. 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved