Μια 50άρα Φεράρι GTC παραδίδει δωρέαν μαθήματα στυλ και κλάσης

Γουρλώνουμε τα μάτια για τον μύθο του Aρτζέντο.

1966: Οι Beattles κυκλοφορούν το Revolver, οι Rolling Stones το Aftermath, η Εθνική Ιταλίας γνωρίζει ένα άνευ πρηγουμένου κάζο στο Μουντιάλ του 1966, γνωρίζοντας την ήττα στους ομίλους από τη  Β. Κορέα και μένοντας έτσι εκτός της φάση των νοκ-άουτ, ο Έντζο Φεράρι αποφάσισε να βγάλει στην παραγωγή ένα αυτοκίνητο που ήταν αρκετά διαφορετικό από τα προηγούμενα μοντέλα της Φεράρι. Και κάπως έτσι εγένετο η 330 GTC, το πιο ντελικάτο αυτοκίνητο μέχρι τότε της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, σχεδιασμένο πρωτίστως για την πόλη. Το γεγονός ότι ο Φεράρι ήθελε να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο πόλης, είναι εμφανές σε ορισμένα από τα εργοστασιακά χαρακτηριστικά του, όπως τα ηλεκτρικά παράθυρα και το air-condition.

Το συγκεκριμένο μοντέλο που σου δείχνουμε στην γκάλερι είναι ένα από τα μόλις 593 που κατασκευάστηκαν, επομένως αντιλαμβάνεσαι ότι είχε εκ καταγωγής συλλεκτική αξία. Διαθέτει 4λιτρο 12βάλδιβο κινητήρα και δισκόφρενα. Επίσης, έχει γράψει 41.842 χλμ, ελάχιστα για τα 51 χρόνια, πράγμα λογικό αφού τον περισσότερο χρόνο της ζωής της τον έχει περάσει σε συλλογές συλλεκτών

Αν με όλα τα παραπάνω ψήθηκες δεν έχεις παρά να τη διεκδικήσεις στη δημοπρασία που θα διοργανώσει ο οίκος Sotheby’s στις 18-19 Αυγούστου. Εντάξει, μπορεί να χρειαστείς να θυσιάσεις τις διακοπές σου στην Αστυπάλαια για να την αποκτήσεις, αλλά θα το αντέξεις.