H Lamborghini παρουσίασε το φινάλε του ατμοσφαιρικού V12 κινητήρα της

Ένας κινητήρας σύμβολο για την ιταλική φίρμα και ένα ορόσημο της αυτοκίνησης γίνεται πια μουσειακό είδος με δύο μοναδικά υπεραυτοκίνητα.

Τελικά ακόμα και οι τελευταίες εκδόσεις, έχουν τις δικές τους τελευταίες εκδόσεις και στην περίπτωση των μοντέλων της Lamborghini κοντεύουν να ξεπεράσουν σε αριθμό όλα τα προηγούμενα μοντέλα της. Ειδικά για την μπολονέζικη εταιρεία, η ολοκλήρωση του κύκλου της ζωής του εμβληματικού της κινητήρα, δικαιολογεί αυτό το σίριαλ με τις συνεχείς τελευταίες εκδόσεις, κάτι μεταξύ ανκόρ και τριπλής εμφάνισης του θιάσου για ένα ακόμα χειροκρότημα. 

 

 

Η παραγωγή του έχει σταματήσει οριστικά εδώ και μήνες, αλλά όπως φαίνεται από την επανέναρξη της παραγωγής στην οποία υποχρεώθηκαν οι Ιταλοί λόγω της πυρκαγιάς στο καράβι της VW που μετέφερε εκατοντάδες νέα αυτοκίνητα του ομίλου στην άλλη όχθη του Ατλαντικού, περίσσεψαν δύο V12 κοσμήματα τα οποία μπήκαν σε δύο εντελώς μοναδικά σασί που δεν έχουν καμία σχέση με τις Lambo που ξέραμε.

H Lamborghini γιορτάζει τα 60α της γενέθλια όπως μόνο αυτή ξέρει

Η μία είναι η Invencible και είναι κόκκινη και κλειστή, ενώ η Autentica είναι γκρίζα και ανοιχτή. Σαν βάση και για τις δύο χρησιμοποιήθηκε το ανθρακονημάτινο σασί της Aventador, τον αντικαταστάτη της οποίας θα δούμε σε λίγους μήνες, αλλά εξωτερικά έχει δεχτεί επιρροές από τη Sesto Elemento, τη Reventón και τη Veneno.

 

 

Παρά τις επιρροές, όπως η τριπλή απόληξη της εξάτμισης, όλα πάνω τους είναι μοναδικά και έχουν φτιαχτεί με τη μέθοδο του 3d printing και πάντα σε συνεννόηση με τους δύο υπερτυχερούς ιδιοκτήτες τους.   

Γιατί η Lamborghini πιστεύει ότι υπάρχει ακόμα χρόνος για τους κινητήρες βενζίνης;

Στο εσωτερικό επιλέχθηκε η γραμμή της λιτότητας με όσο το δυνατόν λιγότερα χειριστήρια, οθόνες και γενικά πράγματα που δυνητικά θα μπορούσαν να αποσπάσουν την προσοχή του οδηγού από το μοναδικό πράγμα που θα πρέπει να εστιάζει την προσοχή του, μετά τον δρόμο, το ουρλιαχτό του τελευταίου ατμοσφαιρικού V12 της Lamborghini. Στην τελευταία από τις τελευταίες του εμφανίσεις, τα 6,5 λίτρα αποδίδουν 769 άλογα χωρίς καμία βοήθεια υπερπλήρωσης και η κληρονομιά αυτού του κινητήρα θα περάσει στην ιστορία με τη μνήμη του να ξεπερνά οποιονδήποτε κανόνα ρύπων που τον έβαλε αναγκαστικά στο μουσείο.  



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved