To Nissan Max-Out θέλει να ξεκινήσει τη συζήτηση για το μέλλον του αυτοκινήτου

Και έχει όλα τα φόντα για να τη μονοπωλήσει.

Η παύση που έβαλε στις ζωές μας η πανδημία και τα lockdown της, ήταν μια ευκαιρία αναστοχασμού για όλους όσους σχεδιάζουν το μέλλον μας. Ο σχεδιασμός των concept cars, σαν ιδέα του τι αυτοκίνητα θα οδηγούμε τα επόμενα χρόνια, γνώρισε μια ιδιότυπη άνθιση. Οι περιορισμοί της κατάστασης κράτησαν τα περισσότερα από αυτά σε ψηφιακό επίπεδο, κάτι που έδωσε μεγαλύτερο αέρα στην φαντασία. Η Nissan παρουσίασε 4 τέτοια εικονικά αυτοκινητα το 2021 με την κατάληξη -out, το Chill-Out, το Surf-Out, το Hang-Out και το Max-Out. Το τελευταίο «ξέφυγε» από την ψηφιακή του φύση και απέκτησε χειροπιαστό αμάξωμα. 

 

 

Το «ξέφυγε» του ταιριάζει γιατί η όλη αισθητική του θυμίζει Tron με τις απαραίτητες δόσεις 80s νοσταλγίας στις γραμμές αυτού του διθεσιου ανοικτού αυτοκινήτου. Το Max-Out θα είναι το επίκεντρο μιας σειράς εκδηλώσεων της Nissan που θα κρατήσουν ένα μήνα στα κεντρικά της γραφεία στην Ιαπωνία. Πρόκειται για εκδηλώσεις και συζητήσεις που έχουν να κάνουν με το μέλλον της αυτοκίνησης μπροστά στην πρόκληση του θανάτου του κινητήρα εσωτερικής καύσης και της αναζήτησης έμπνευσης για το μέλλον.

H Audi παρουσίασε το πιο επαναστατικό cross over 

Η δεκαετία του ‘80 μόνο τυχαία δεν επιλέχθηκε. Πρόκειται για τη χρυσή δεκαετία της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας όταν βρέθηκε για πρώτη φορα να κοιτάζει στα μάτια και πολλές φορές να ξεπερνά τους Ευρωπαίους και Αμερικανούς. Οι πειραματισμοί, οι σχεδιαστικές ακροβασίες, τα πρώτα ιαπωνικά σπορ αυτοκίνητα, είναι όλα τέκνα αυτής της εποχής, άρα πηγή έμπνευσης και για μία αντίστοιχη επανάσταση στο άμεσο μέλλον. 

 

 

Εκτός από το εντυπωσιακό ρετροφουτουριστικό παρουσιαστικό του, το Max-Out δεν μας δίνει πληροφορίες για το μηχανικό του σύνολο, το οποίο μάλλον είναι ανύπαρκτο, αλλα η πρόθεσή του είναι βολιδοσκοπήσει το αβέβαιο μέλλον των μικρών διθέσιων ανοιχτών. Σε μία εποχή που το ένα μετά το άλλο αυτοκίνητο του είδους δίνει τη θέση του σε κάποιο SUV, φαίνεται πως οι Ιάπωνες προσπαθούν όσο κανείς άλλος να σώσουν τις παραδοσιακές φόρμες.

Η Mazda με τον πιο επίσημο τόνο έχει δηλώσει ότι είναι βέβαιο ότι θα υπάρξει μια νέα γενιά MX-5, ακόμα κι αν αρνήθηκε να διευκρινίσει τη φύση του κινητήρα που θα κινεί τους πίσω τροχούς του. Η διάσωση αυτών των αυτοκινήτων, είναι κάτι παραπάνω από ρομαντισμός για τους Ιάπωνες. Είναι η σύνδεση με τις ρίζες στη χρυσή εποχή τους, είναι σαν να σκότωνε η Land Rover το όνομα του Defender ή η BMW τη σειρά 3. Το Max-Out έρχεται από το παρελθόν, αλλά υπόσχεται ένα ενδιαφέρον μέλλον. 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved