Η CL-X 700 είναι η πρώτη κινέζικη μοτοσικλέτα που δεν τη θες για την τιμή της

Βασίζεται στην επιτυχημένη CL-X Heritage στην οποία βάζει λίγο ακόμα στυλ.

Μπορεί κάποιοι ακόμα να χαχανίζουν στο άκουσμα μιας premium κινέζικης μοτοσικλέτας, αλλα η CL-X της  CFMoto δεν έχει χρόνο να ασχοληθεί με κολλημένα μυαλά. Η συνεργασία των Κινέζων με την KTM παράγει νέους καρπούς με αμείωτο ρυθμό. Όλοι περιμένουν το V4  superbike με τους 200+ ίππους που αναμένεται να είναι για την κινέζικη μοτοβιομηχανία, ότι και η πρώτη Honda CB750 για τους Ιάπωνες, αλλά μέχρι τότε ας δούμε τι έχουμε ετοιμοπαράδοτο.

 

 

Η CL-X Heritage έδωσε ένα στυλ cafe racer στην γκάμα της εταιρείας και τώρα ήρθε η ώρα να εμπεδωθεί η γκάμα ως premium επιλογή με μία scrambler έκδοση. Οι ακτινωτές ζάντες απέκτησαν ελαστικά μικτής χρήσης, το μπροστινό φτερό ψήλωσε (να κάτι που μπορούν και πρέπει να αντιγράψουν και τα «επώνυμα» scrambler) το ίδιο και οι πανέμορφες αναρτήσεις της ΚΥΒ με το ανάποδο χρυσό πιρούνι, ενώ το επιπλέον πρόγραμμα διαχείρισης του ride by wire γκαζιού για εκτός δρόμου οδήγηση, δείχνει ότι οι Κινέζοι δεν έκαναν μόνο κοσμητικές αλλαγές στη CL-X.

H scrambler που περιμέναμε από τη Honda έρχεται επιτέλους 

Μάλιστα ο μπροστινός τροχός είναι 18 ιντσών, πολύ ευχάριστη αναβάθμιση για τις ελληνικές λακούβες, ενώ το μικρό φέρινγκ πάνω από το φανάρι με το χαρακτηριστικό Χ, υπόσχεται ότι είναι και μια χρηστική, όχι μόνο εμφανίσιμη μοτοσικλέτα. Μιλώντας για εμφάνιση να πούμε ότι ο υποκειμενικός παράγοντας είναι πάντα καθοριστικός, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να πει κάποιος ότι η CL-X Advetnure είναι άσχημη μπροστά στις Ducati Scrambler και Yamaha XSR700 Legacy. 

 

 

Σίγουρα της λείπει η σύνδεση με το ένδοξο παρελθόν των προαναφερθέντων, αλλά και όλων των άλλων Ευρωπαίων και Ιαπώνων κατασκευαστών, αλλά ας παραδεχτούμε κάτι. Είναι μάλλον απίθανο κάποιος από τους αγοραστές μιας XSR να είχε κάποτε ένα XT500 των 70s και ακόμα πιο απίθανο κάποιος να είχε κάποιο από εκείνα τα πανέμορφα μονοκύλινδρα scrambler με το κωνικό γρανάζι να κινεί το δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων. 

Η CL-X Adventure δίνει την ίδια ψευδαίσθηση με τον ανταγωνισμό και το μόνο που της λείπει είναι ένα σηματάκι στο ρεζερβουάρ, για μία έλλειψη που οι Κινέζοι κάνουν εντυπωσιακό σκόντο και ζητούν μόνο 7.690€ για να αποκτήσει κάποιος 700 κυβικά, 74 άλογα και άφθονο χαρακτήρα με στυλ.   



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved