To Audi Activesphere θέλει να γίνει το απόλυτο crossover

 Είναι και κουπέ, και τετράπορτο και εκτός δρόμου, αλλά γίνεται και διπλοκάμπινο

Η πρώτη ματιά στο νέο concept car της Audi μαρτυρά μια συγγένεια, και μια συνέχεια αν θελετε με το A7. To προφίλ του είναι γνώριμο, αλλά όσο πλησιάζει η ματιά τα στοιχεία από τα Allroad ψηλώνουν τη σιλουέτα και γεμίζουν τους θόλους των τροχών. Το Activesphere είναι ακόμα μία σπουδή των Γερμανών πάνω στο μέλλον της αυτοκίνησης και μάλλον τα έχει όλα.

Ο τελευταίος Μοϊκανός της Audi 

Οι ίδιοι το περιγράφουν σαν ένα πολυτελές κουπέ, το οποίο μπορεί να γίνει και pickup αν το θέλει ο οδηγός. Αυτό το transformer μπορεί να μην γίνεται θανατηφόρο ρομπότ, όμως η μεταμόρφωσή του είναι τουλάχιστον εντυπωσιακή. Εκτός από τη «μαγική» αλλαγή στο πίσω μέρος, η ανάρτηση αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος και όταν αυτή φτάνει τα 208mm τότε οι εκτός δρόμου ιδιότητες του Activesphere είναι επιπέδου Defender.

 

 

Οι ζάντες, εκτός από την εντυπωσιακή διάμετρο, έχουν και εμφάνιση που αλλάζει. Στα μπράτσα τους υπάρχουν ανοιγόμενα flaps τα οποία είτε παρέχουν εξαερισμό όταν αυτός χρειάζεται, είτε κλείνουν και κάνουν την συνολική επιφάνεια του αυτοκινήτου πιο αεροδυναμική. 

Το μεγάλο στοίχημα του Dakar που θα κρίνει την πορεία της ηλεκτροκίνησης 

Ένα ακόμα εντυπωσιακό στοιχείο και εντελώς διαφορετικό από ό,τι έχουμε δει, είναι η εκτενής χρήση γυαλιού που ξεκινάει από την οροφή και φτάνει μέχρι τη μάσκα, που σε ένα βενζινοκίνητο όχημα θα εκρυβε τη γρίλια του ψυγείου. Όμως τώρα προσφέρει άπλετη θέα μπροστά μέσα από το μπροστινό χώρο αποσκευών. 

Το σαλόνι έχει κι αυτό τις δικές τους δυνατότητες μεταμόρφωσης με τα πεντάλ και το τιμόνι να «εξαφανίζονται» όταν το αυτοκίνητο θα λειτουργεί αυτόνομα, βάζοντας στοιχεία σαλονιού σπιτιού μέσα στο αυτοκίνητο.   

 

 

Στο ίδιο μήκος κύματος είναι και η απουσία κουμπιών κλπ η οποία γίνεται εφικτή με τη χρήση headset επαυξημένης πραγματικότητας, κάτι που κάνει περιττή ακόμα και τη χρήση ογκωδών οθονών. Πλησιάζοντας το χέρι στο ηχείο ή τον αεραγωγό του κλιματισμού «ανοίγει» το μενού ελέγχου και όλα γίνονται πιο απλά και μίνιμαλ. 

Αναγέννηση του θρυλικού Quattro μέσω ηλεκτροκίνησης

Στο πίσω μέρος, το παρμπρίζ εξαφανίζεται κι αυτό με τη σειρά του, μετατρέποντας τον χώρο αποσκευών σε έναν ανοιχτό χώρο φόρτωσης σαν διπλοκάμπινο. Ένα επιπλέον τζάμι εμφανίζεται μεταξύ των πίσω επιβατών και του χώρου αποσκευών και απομονώνει την καμπίνα από τον χώρο φόρτωσης, ακριβώς όπως και σε ένα pickup. 

Η εξέλιξη του Activesphere έγινε πάνω στη νέα πλατφόρμα που ετοιμάζουν από κοινού Audi και Porsche, άρα ακόμα κι αν δεν το δούμε έτσι ακριβώς στην παραγωγή, ειδικά το πολύ μίνιμαλ εσωτερικό, πολλά από τα εξωτερικά στοιχεία, ίσως τα δούμε στα Audi της επόμενης πενταετίας. 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved