Αυτή η μοναδική Ferrari Roma είναι η απτή απόδειξη ενός κόσμου που αλλάζει

Η ιταλική εταιρεία μηχανοκίνητων ονειρώξεων συμπληρώνει 30 χρόνια παρουσίας στην πιο δυναμική αγορά του κόσμου.

Φυσικά μιλάμε για την αγορά της Κίνας. Η άνθηση της οικονομίας του Ασιατικού Γίγαντα έχει δημιουργήσει μια αόρατη στα μάτια μας, αλλά ογκώδη και ευκατάστατη αστική τάξη στη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας η οποία μεταξύ άλλων αγοράζει και αρκετές Ferrari. Έχουν περάσει, συμπτωματικά, κάτι παραπάνω από 3 δεκαετίες από την εποχή που η ιαπωνική αντιπροσωπεία πάλευε για χρόνια να πείσει τους Ιταλούς να προσθέσουν το λευκό στις επιλογές χρωμάτων, επειδή αυτό είναι το αγαπημένο χρώμα αυτοκινήτων στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, αλλά επειδή ζούμε σε έναν κόσμο που αλλάζει με ταχύτερους ρυθμούς από ότι στις αρχές των 90s, φαίνεται ότι η Ferrari προσαρμόζεται με αντίστοιχη ευελιξία. 

 

 

Ο καλύτερος τρόπος για να εορταστεί αυτή η αλλαγή ρότας είναι η συμπλήρωση των 30 χρόνων της κινεζικής αντιπροσωπείας της εταιρείας με μία ειδική εκτέλεση της συνταγής της Roma και αυτή τη φορά δεν χρειάστηκε καν να τεθεί κάποιο αίτημα. Αυτή η μοναδική Roma φτιάχτηκε από το Tailor Made, το ειδικό τμήμα της μάρκας που αναλαμβάνει τις εξωτικές και εκκεντρικές custom κατασκευές των ιδιαίτερα απαιτητικών πελατών της. Για τις ανάγκες της περίστασης έβαλε το χέρι της η Κινέζα σχεδιάστρια Jiang Qiong’er βάζοντας πινελιές με έμπνευση από την κινεζική παράδοση και την τεχνοτροπία.

Πώς είναι το ιδανικό αφιέρωμα στη 288 GTO;

Η δουλειά της Qiong’er είναι γνωστή για την έμπνευση που βρίσκει στην κινεζική παράδοση και με έναν σχεδόν μεταφυσικό τρόπο κατάφερε να την παντρέψει με την ιταλική σχεδιαστική φιλοσοφία σε κάτι που πλησιάζει τη φινέτσα μιας παλιάς κινέζικης πορσελάνης. 

 

 

Εκτός από τον ειδικό χρωματικό συνδυασμό με το κόκκινο που ενώνει την Κίνα με τη Ferrari να κυριαρχεί, αυτό που κάνει πραγματικά μοναδική αυτή τη Roma δεν είναι τα χρυσά σηματάκια και οι λεπτομέρειες από νεφρίτη, αλλά το lifestyle πακέτο που τη συνοδεύει, επίσης σχεδιασμένο από την Qiong’er. Μέσα σε αυτό περιλαμβάνονται 4 αρωματικά diffusers (ένα για κάθε εποχή του χρόνου) φτιαγμένα από έβενο και κρύσταλλο, ένα σετ εργαλείων τσαγιού σε κόκκινο και χρυσό, ένα κουτί πούρων από έβενο, ένα σετ σερβιρίσματος τσαγιού με πλεγμένο μπαμπού, ένα Xuan χαρταετό, κουβέρτες από κασμίρι κι ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με κινέζικα πούλια από αχάτη και δέρμα. 

 

 

Όλα αυτά τα αντικείμενα είναι διασκορπισμένα στη Roma, από το ντουλαπάκι του συνοδηγού, μέχρι τον χώρο αποσκευών και κάτω από το υποβραχιόνιο. Ένας ακόμα παραλληλισμός με τον αλματώδη διασκορπισμό που γνώρισε η ανάπτυξη του δικτύου αντιπροσωπειών της Ferrari στον κόσμο τα τελευταία 30 χρόνια, όπου εκτός από την Κίνα βρέθηκε και σε ακόμα 21 αναπτυσσόμενες χώρες. Εδώ ίσως κρύβεται και μια υπόσχεση των Ιταλών ότι θα δούμε και άλλες τέτοιες μοναδικές εκδόσεις για τις αγορές που γέμισαν με ρευστό την εταιρεία. 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved