Η Benelli Imperiale έχει μια αυτοκρατορική κληρονομιά να υπερασπιστεί

Μερικές φορές φορές δεν χρειάζεται το σωστό DNA για μια σωστή αναβίωση, αλλά σεβασμός στην ιστορία.

Το ότι η αναβίωση της Benelli είναι από τα μεγαλύτερα success stories της βιομηχανίας μοτοσικλετών δεν είναι κάτι καινούργιο. Μπορεί κάποιοι να σχολιάζουν σκωπτικά ότι πίσω από την αναβίωση βρίσκονται Κινέζοι, όμως όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος. Καθόλου τυχαία οι μοτοσικλέτες της νέας Benelli προσφέρουν καλό value for money πείθοντας ακόμα και τους Ιταλούς ότι είναι δικές τους και γι’αυτό τις αγοράζουν σε μεγάλους αριθμούς.

Οι Κινέζοι όμως δεν έμειναν στην εκμετάλλευση ενός ιστορικού λογότυπου το οποίο έβαλαν πάνω σε μοτοσικλέτες που θα μπορούσαν να βγάλουν και από μόνοι τους, αλλά μπήκαν στα βαθιά νερά του μάρκεντιγκ και αναβίωσαν ακόμα και την Benelli Imperiale του ‘50. Εκεί που άλλοι κατασκευαστές επενδύουν σε cafe racer και scrambler για τις νεορετρό μοτοσικλέτες τους, η Benelli πήρε το ρίσκο με μια ακόμα πιο ρετρό και πιο αυθεντική συνταγή.

 

 

Η Imperiale 400 είναι μια μονοκύλινδρη αερόψυκτη μοτοσικλέτα. Μοιάζει με τις παλιές Royal Enfield Bullet με τη λίγο πιο σύγχρονη προσέγγιση μιας Yamaha SR 400. Δεν είναι μια απλοϊκή μοτοσικλέτα, είναι μια απλή που έρχεται να θυμίσει σε όλους τους αναβάτες των σύγχρονων μοτοσικλετών γιατί πήραν την απόφαση να μπουν στον μαγικό κόσμο των δύο τροχών πολύ πριν την εμφάνιση των πολύπλοκων ηλεκτρονικών συστημάτων και των αυτοματισμών. Και το κάνει τόσο καλά που κρύβει τις όποιες απαραίτητες τεχνολογικές προσθήκες του. Για παράδειγμα οι τροχοί με τις συντηρητικές διαστάσεις των 19 ιντσών μπροστά, 18 πίσω και το λεπτό προφίλ ελαστικών που συνοδεύονται από ακτίνες και ένα ογκώδες πίσω κέντρο που θυμίζει ταμπούρο καμουφλάρωντας το σύγχρονο δισκόφρενο. 

 

 

Αφήνοντας για λίγο τις όμορφες λεπτομέρειες που περιμένουν τον αναβάτη να τις ανακαλύψει, πάμε στην ουσία της οδήγησης. Σαν κλασικός αερόψυκτος μονοκύλινδρος του αρέσει να κινείται σε χαμηλές στροφές προσφέροντας ένα απολαυστικό commuting που δεν μπορεί να προσφέρει κανένα αποστειρωμένο σκούτερ, αλλά ούτε και μια ραφιναρισμένη υδρόψυκτη που ακούς συνέχεια το βεντιλατέρ μέσα στην κίνηση και δείχνει ότι δεν βολεύεται. 

Με χαμηλό κόστος κτήσης και χρήσης, περίπου 4500€ και κατανάλωση λίγο πάνω από τα 4 λ/100χλμ, τα μόλις 21 άλογα της Benelli Imperiale δεν θα βάλουν φωτιά στην άσφαλτο, αλλά σίγουρα μπορούν να βάλουν φωτιά στην μηχανόβια ψυχή. 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved