H Royal Enfield HNTR 350 θέλει να κάνει ξανά cool την έννοια της μοτοσικλέτας στους νέους

Η εμφάνιση πείθει, η απόδοση δεν τρομάζει και η τιμή της είναι πάρα πολύ ελκυστική.

H άνθιση των ασιατικών αγορών μοτοσικλέτας μπορεί να δώσει μερικά πολύ χρήσιμα μαθήματα και στην Ευρώπη, αν αυτή θέλει να συνεχίσει να κινείται και στους δύο τροχούς. Όσο οι αναδυόμενες οικονομίες, όπως της Ινδίας και της Κίνας, ενστερνίζονται οι δυτικές καταναλωτικές συνήθειες, κρατούν ζωντανή τη φλόγα μιας αγοράς που αργοπεθαίνει στην Ευρώπη. Ευτυχώς για τους όποιους ρομαντικούς, το ότι οι Ασιάτες επενδύουν σε μικρές και μεσαίες μοτοσικλέτες με προσιτή τιμή και ιπποδύναμη, ίσως υπάρχει ελπίδα για νέο αίμα στον χώρο της μοτοσικλέτας και όχι μόνο ηλεκτρικά πατίνια και ποδήλατα.

 

 

Μία τέτοια μοτοσικλέτα είναι και η Royal Enfield HNTR 350. Βασίζεται στην τσοπεροειδή Meteor, έχει τον ίδιο μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα των 350 κυβικών με τα 20 άλογα, αλλά με μια άλλη συνολική αισθητική. Σίγουρα πιο ευρωπαϊκή στη νοοτροπία. Θα έλεγε κανείς ότι είναι μια μικρογραφία της Triumph Speed Twin, ένας καθόλου μειωτικός χαρακτηρισμός μιας και μιλάμε για μια εντελώς διαφορετική κατηγορία τιμής και από μία εταιρεία με παράδοση στις μικρές κλασικές μοτοσικλέτες.

Οι χυτές ζάντες των 17 ιντσών, η απουσία χρωμίων σε συνδυασμό με την εκτενή χρήση μαύρης ματ μπογιάς σε πλαίσιο και το ρεζερβουάρ σε έντονες διχρωμίες, συγκλίνουν ακόμα περισσότερο στην ομοιότητα με την Speed Twin, χωρίς όμως να μοιάζει με κινέζικη αντιγραφή. Εκτός από τις αισθητικές παρεμβάσεις, οι αλλαγές της HNTR σε σχέση με τη Meteor, περιλαμβάνουν μια πιο «ζωηρή» γεωμετρία και μια νέα χαρτογράφηση στον κινητήρα που μπορεί να μην αλλάζει την ιπποδύναμη, αλλά κάνει πιο σβέλτη την απόκρισή του κοιτώντας προς ένα πιο νεανικό κοινό. 

 

 

Αυτές οι αλλαγές κάνουν την HNTR ένα στυλάτο παπί για τις αστικές μετακινήσεις διευρύνοντας το target group της δίνοντας την επιλογή ακόμα και σε έμπειρους αναβάτες να αποκτήσουν ένα εργαλείο για μέσα στην πόλη γνωρίζοντας ότι οι 20 ίπποι της HNTR 350 είναι κάτι παραπάνω από επαρκείς. Με μια τιμή οριακά κάτω από τις 4.500€, η Royal Enfield δίνει μια όμορφη και ποιοτική επιλογή σε όποιον σκεφτόταν να επενδύσει στους δύο τροχούς, η οποία ίσως σε λίγα χρόνια τον φέρει σε μια έκθεση της Triumph.