Η De Tomaso  επιστρέφει με ένα hypercar που αψηφά τους νόμους της φυσικής

Με 900 ίππους και 900 κιλά, η P900 θέλει να παρατείνει για λίγο ακόμα τη ζωή των V12 κινητήρων.

Η αναβίωση της De Tomaso μπορεί να μοιάζει με ένα καπρίτσιο πλουσίων επενδυτών, αλλά ακόμα και η αυθεντική De Tomaso του ‘70 ένα τέτοιο καπρίτσιο ήταν, άρα ενέχει το στοιχείο τη παράδοσης η εν λόγω προσπάθεια. Το πρώτο δείγμα γραφής ήταν μια νέα Pantera με τις απαραίτητες ρετρό πινιλιές για να δείξει την ιστορική της συνέχεια, αλλά τώρα τα πράγματα σοβαρεύουν με την P900 που δεν μοιάζει με καμία De Tomaso και με κανένα άλλο hypercar.

 

 

Αν καταφέρουμε να ξεπεράσουμε την αίσθηση που προκαλεί η κτηνώδης αεροτομή, η υπόλοιπη P900 είναι ένα χυτό αγωνιστικό αυτοκίνητο με αρμονικές γραμμές, κάτω από τις οποίες βρίσκεται ένας V12 κινητήρας. Η επιλογή της διάταξης είναι το μοναδικό στοιχείο που υπονοεί κάποια σύνδεση με το παρελθόν της De Tomaso. Όταν η πνευματική περιουσία της De Tomaso ήρθε στα χέρια αυτών που την αναβίωσαν, βρέθηκαν και τα σχέδια ενός V12 κινητήρα που θα αναβάθμιζε το οπλοστάσιο των μέχρι τότε V8 κινητήρων της εταιρείας. Η υλοποίηση του κινητήρα θεωρήθηκε χρέος που τελικά ξεπληρώθηκε.

Με κυβισμό 6,2 λίτρων και 900 ίππους, μας δίνει την υπόσχεση ότι θα είναι κοντά μας για αρκετά χρόνια, λόγω της δυνατότητάς του να καίει συνθετικά καύσιμα μηδενικού αποτυπώματος άνθρακα. Το βάρος έχει κρατηθεί σε εξωφρενικά χαμηλό νούμερο, μόλις 900 κιλά για να ταιριάζει με την ιπποδύναμη και δικαιολογεί την ονομασία του μοντέλου, με σχεδόν αποκλειστική χρήση ανθρακονημάτων για το αμάξωμα, σε μια λογική που συνδυάζει την αγάπη των Αμερικάνων για ιπποδύναμη και της παλιάς αγγλικής σχολής για εξαιρετικά χαμηλό βάρος. 

 

 

Η παραγωγή της De Tomaso P900 θα ολοκληρωθεί μετά από μόλις 18 αυτοκίνητα, με κάθε ένα από αυτά να κοστίζει 3 εκ.€. Μελλοντικά θα διατεθεί και μια entry level έκδοση της P900 με v10 κινητήρα, ο οποίος έχει και πιο ενδιαφέρον background. Η εξέλιξή του έχει βασιστεί πάνω στον κινητήρα της Renault που κινούσε το μονοθέσιο της Benetton B197 που αγωνίστηκε στη σεζόν του 1997 στη Formula 1 και μάλλον δεν θα είναι και τόσο entry level τελικά.