Η BMW φέρνει πιο νωρίς τα Χριστούγεννα με τη νέα 3.0 CSL

To θρυλικό Batmobile έρχεται και πάλι στους δρόμους σε 50 μόλις κομμάτια.

Το 2022 ήταν σίγουρα η χρονιά για το M Division της BMW και με την αφορμή της συμπλήρωσης 50 ετών ιστορίας, παρουσίασε μερικά από τα σπουδαιότερα οχήματα με το τρίχρωμο Μ. Από την δαιμονικά πρακτική M3 Touring, μέχρι την κοφτερή M1000RR και από την εντυπωσιακή ΧΜ, μέχρι την αναβίωση του αρκτικόλεξου CSL με τη M4, οι Βαυαροί το γιόρτασαν και με το παραπάνω, αλλά για το τέλος κράτησαν το γλυκό. 

Η δίτροχη γιορτή της BMW για τα 50 χρόνια M Division

Με την παρουσίαση της M4 CSL και πριν καν δούμε τις πρώτες φωτογραφίες της, τέθηκε το ερώτημα για το αν αξίζει να φέρει τα αρχικά CSL με την ελάχιστη δίαιτα στην οποία υποβλήθηκε η M4. Ήταν σαν να ήξεραν από πριν οι μηχανικοί της M την αμφισβήτηση που θα προκαλούσε το μπαμπάτσικο κουπέ και γι’αυτό ετοίμαζαν από καιρό τη «σωστή» CSL, την 3.0

 

 

Το γνωστό και ως Batmobil λόγω του κτηνώδους bodykit, επιστρέφει μετά από 50 χρόνια και είναι κάτι παραπάνω από ένα tribute. Κάτω από το εντυπωσιακό παρουσιαστικό με τις λεπτομέρειες που θυμίζουν την αυθεντική CSL 3.0, η νέα CSL 3.0 κρύβει μια Μ4, ή ότι κράτησαν από αυτή οι μηχανικοί της M. Κάτω από το καπό της βρίσκεται ο γνωστός τρίλιτρος εξακύλινδρος με τα δύο τούρμπο και τα 553 άλογα, αλλά με μειωμένη ροπή σε σχέση με τη M4 Competition. Αυτό γιατί η CSL 3.0 απευθύνεται στους πιουρίστες, δηλαδή αυτούς που θέλουν τρία πεντάλ στα πόδια τους και μηχανικό 6άρι κιβώτιο και ένα παλιό κλασικό χειροκίνητο κιβώτιο δεν αντέχει τη ροπή που παράγει η M4 Competition. 

 

 

Οι χρυσές ζάντες είναι με κεντρικό μπουλόνι, σε μία αγωνιστική και ταυτόχρνα νοσταλγική εμφάνιση, ενώ η προσοχή στη λεπτομέρεια του homage, φαίνεται από τις αεροτομές-φτεράκια πάνω από τα φτερά, όπως είχε και η αυθεντική CSL. Τα φουσκωμένα φτερά, όπως και όλα τα body panels, είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα και για να βαφτούν στα αγωνιστικά χρώματα της BMW, απαιτούν μια χειρωνακτική εργασία 6 ημερών, με την συναρμολόγηση κάθε μίας από τις άκρως συλλεκτικές 50 CSL που θα φτιαχτούν συνολικά, να απαιτεί 10 ημέρες εργασίας από τους τεχνικούς της M. 

Γιατί η ΧΜ είναι μια διαφορετική BMW

Αυτό μεταφράζεται σε μια εξαιρετικά αργή και περιορισμένη διαδικασία παραγωγής, η οποία θα κρατήσει περίπου τρεις μήνες και η λήξη αυτής θα σημάνει και το τέλος των εορταστικών εκδηλώσεων για τον μισό αιώνα Μ.