To Fantic Caballero ενηλικιώθηκε κι έφτασε τα 700 κυβικά

Αν κάτι έλειπε από το όμορφο κι ολοκληρωμένο ιταλικό scrambler ήταν τα κυβικά και χάρη σε μια ιαπωνική μεταμόσχευση καρδιάς, τώρα κοιτάει τον ανταγωνισμό από θέση ισχύος.

Στους νεότερους το όνομα της Fantic δεν λέει και πολλά, αλλά στους μεγαλύτερους μπορεί να προκαλέσει δάκρυα συγκίνησης για τα χρόνια που πέρασαν και τα μαλλιά που έχασαν σε αυτό το πέρασμα του χρόνου. Η μικρή ιταλική εταιρεία είχε τη σατανική ιδιοφυία να φτιάχνει ποδήλατα, και στις διπλανές γραμμές παραγωγής να συναρμολογούν τα πιο λαχταριστά πενηντάρια που έχουν παραχθεί ποτέ. Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι αυτή η μικρή ιταλική φίρμα είναι «υπεύθυνη» για τη γαλουχία χιλιάδων μηχανόβιων. 

 

 

Αυτή η «λαχταριστότητα» της προσοχής στη λεπτομέρεια σε βαθμό φετιχισμού, είναι παρούσα και στην αναβίωση της Fantic των τελευταίων ετών, κάτι που την κάνει μια από τις πιο επιτυχημένες αναβιώσεις που έχουμε δει, και καβαλήσει, ποτέ. Το Caballero είναι η μοτοσικλέτα-επιστέγασμα της προσπάθειας δίπλα στα σύγχρονα enduro και motocross μοντέλα, σαν γέφυρα με το ένδοξο παρελθόν της. Επειδή ακριβώς είναι μια μοτοσικλέτα-συμπλήρωμα σε μια ακραία χωματερή γκάμα, είναι ένα scrabmler με έντονο των εκτός δρόμου χαρακτήρα. Τα όμορφα νεορετρό χαρακτηριστικά του με το όμορφο ρεζερβουάρ δεν αποθαρρύνουν τον αναβάτη από το να βγάλει το Caballero στο χώμα. Το ύψος της σέλας, οι αναρτήσεις, η απόσταση από το έδαφος και η θέση οδήγησης θυμίζουν περισσότερο ένα χωμάτινο fun bike όπως ήταν τα παλιά XT και XR, παρά με χιψτερομηχανάκι που είναι περισσότερο εμφάνιση παρά ουσία. 

Αν έλειπε κάτι από το τέλειο Caballero, ήταν τα κυβικά και η ιπποδύναμη. Που κι αυτό φαινομενικό είναι, γιατί τα 500 κυβικά του μια χαρά είναι για τη χρήση που προορίζεται, αλλά ο άνθρωπος είναι πλεονέκτης και ειδικά ο μηχανόβιος θέλει το κάτι παραπάνω. Η κίνηση από τους Ιταλούς έγινε, και όπως θέλαμε την έκαναν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Δεν έπαιξαν το στοίχημα της αμφίβολης επιτυχίας της εξέλιξης ενός νέου μοτέρ, ούτε στο εύκολο ποντάρισμα ενός άψυχου κινέζικου μοτέρ. 

 

 

Έκλεισαν μια καλή συμφωνία με τη Yamaha και δανείστηκαν το πιο απολαυστικό μοτέρ της κατηγορίας, το CP2 των 700 κυβικών που φοράνε τα MT07, Tenere 700, Tracer 700. Δεν έμειναν εκεί και τον εξόπλισαν με ένα πλήρες ηλεκτρονικό πακέτο. Tα 75 αξιόπιστα άλογα της Yamaha συνδυάζονται για πρώτη φορά με πολλαπλά riding modes, cornering ABS, traction control και μια οθόνη TFT 3,5 ιντσών με συνδεσιμότητα  Bluetooth. Κάπως έτσι η Fantic δίνει την επιλογή μιας εναλλακτικής απέναντι στην Ducati Scrambler και στη Yamaha XSR 700 που ξεκίνησε σαν μέσος όρος αυτών των δύο μοτοσικλετών για να καταλήξει ως ένας συνδυασμός των καλύτερων στοιχείων τους. Αν έρθει στην Ελλάδα και σε μια ανταγωνιστική τιμή, τότε ίσως έχουμε ένα best seller εν αναμονή.