H Maserati Granturismo είναι ένα κουπέ με κλασικές αναλογίες μέσα στον κόσμο των SUV

Με μια βενζινοκίνητη και μια ηλεκτρική έκδοση, το ιταλικό κουπέ με την κλασική 2+3 αρχιτεκτονική είναι μπορεί να κοιτάει το παρόν και το μέλλον τα ταυτόχρονα.

Κανείς δεν ήταν σίγουρος για το μέλλον της Granturismo όταν έκλεισε τον κύκλο της η προηγούμενη γενιά. Τα κλασικά κουπέ με το μακρύ μπροστινό καπό που επιτρέπουν την τοποθέτηση του κινητήρα πίσω από τον εμπρός άξονα μοιάζουν εκτός μόδας στην εποχή που μέχρι και η Ferrari φτιάχνει SUV. Παρά το δυσοίωνο μέλλον οι άνθρωποι της Maserati έχουν βάλει στόχο να κάνουν και πάλι την ιταλική εταιρεία σύμβολο στης σπορ κομψότητας, άρα η συνέχιση του θρύλου της Granturismo μέσα από ένα κλασικό σχήμα, ήταν μονόδρομος.

 

 

Κόντρα στην πολύ πρόσφατη τάση που θέλει τους κατασκευαστές να φτιάχνουν ξεχωριστή γκάμα για τα ηλεκτρικά τους μοντέλα, σε μια προσπάθεια να δείξουν ότι η αυτοκίνηση ξεκινάει από λευκή κόλλα, η Maserati θέλει να επιχειρήσει το πέρασμα από την βενζινοκίνητη στην ηλεκτρική εποχή, με ένα αυτοκίνητο ως μεταβατικό στάδιο. Άλλωστε είναι δεδηλωμένη η απόφαση των Ιταλών για μια πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα πολύ πριν το 2030, ήδη η νέα MC20 που ετοιμάζεται για είναι ηλεκτροκίνητη.  

Μιλώντας για την MC20, κάτω από το καπό της βενζινοκίνητης Granturismo θα δούμε τον ίδιο τρίλιτρο V6, αλλά σε λίγο πιο εξημερωμένη εκδοχή, αποδιδοντας «μόνο» 55ο ίππους. Η ηλεκτρική Granturismo θα λέγεται Folgore και θα αποδίδει 750 ίππους περιπλέκοντας ακόμα περισσότερο για το ποια έκδοση θα είναι πιο ποθητή. Εξωτερικά οι δύο Maserati δεν έχουν καμία διαφορά, πλην των 4 απολήξεων που λάμπουν δια της απουσίας τους από την ηλεκτροκίνητη. 

 

 

Μιας και θα λείπουν οι εξατμίσεις, με τον ήχο της παύσης να κυριαρχεί τα ηλεκτρικά, οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν εξοπλίσει την Folgore με ένα σύστημα που εκμεταλλεύεται τον αέρα και θα περνάει μέσα στην καμπίνα μέσα από το ηχοσύστημα, έναν ήχο που θα μοιάζει με τον ήχο ενός V8 κινητήρα. Δηλαδή κατά κάποιο τρόπο η ηλεκτρική θα έχει πιο ευχάριστο ήχο από την V6, ενώ πάντα θα υπάρχει και η επιλογή της κλασικής αθόρυβης λειτουργίας.