To Pininfarina Battista γράφει ιστορία ως το πιο δυνατό ιταλικό αυτοκίνητο παραγωγής

Είτε βενζινοκίνητα, είτε ηλεκτροκίνητα, τα hypercars θα παραμείνουν μια πολύ σοβαρή ιταλική υπόθεση.

Όλοι ξέρουμε τον οίκο Pininfarina από τα χαρακτηριστικά του σήματα που κοσμούν διακριτικά τη σιλουέτα ορισμένων εκ των πιο κομψών και γρήγορων αυτοκινήτων. Η φημισμένη ιταλική καροσερί όμως δεν αρκείται στον σχεδιασμό ή στις εξωτικές εκδόσεις άλλων κατασκευαστών, κάποιες ελάχιστες φορές έχει τολμήσει να βγάλει και οχήματα παραγωγής αποκλειστικά με το δικό της σήμα. Η τελευταία απόπειρα ήταν η Azzurra στα μέσα της δεκαετίας του ‘80 και επειδή πολλά χρόνια έχουν περάσει από τότε, ήρθε η μεγάλη ώρα της επιστροφής.

Η Pininfarina Battista βασίζεται στο σύστημα ηλεκτροκίνησης της Rimac Nevera, αλλά έχει χτίσει τη δική της σχεδιαστική ταυτότητα στο αμάξωμα. Η κτηνώδης ιπποδύναμη των 1900 ίππων είναι από μόνο του ένα εντυπωσιακό νούμερο, όμως το ότι είναι το μεγαλύτερο νούμερο που έχει να επιδείξει ένα ιταλικό αυτοκίνητο, είναι ικανό να να βάλει την Battista σε ένα ιστορικό πάνθεον δίπλα στις Ferrari 250 GTO και Lamborghini Miura.   

 

 

Με τέτοια ιπποδύναμη οι επιδόσεις της Battista είναι κάτι παραπάνω από καταιγιστικές. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 1,8 δεύτερα και η τελική φτάνει τα 350 χαω μια ταχύτητα που θα μπορούσε να είναι ακόμα υψηλότερη αν δεν περιοριζόταν με κόφτη. Με δεδομένο ότι μιλάμε για ένα ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, έστω και hypercar, έχει σημασία να αναφερθεί ότι με αυτές τις επιδόσεις καταφέρνει και έχει μια αυτονομία που πλησιάζει τα 500 χλμ μεταξύ δύο φορτίσεων, ενώ το σύστημα των 250kw, επιτρέπει ταχύτατη φόρτιση. 

Φυσικά και κάθε μία από τις Pininfarina Battista πρόκειται να είναι μοναδική και χειροποίητη και γι’αυτό απαιτούνται 14 εβδομάδες χειρωνακτικής εργασίας. Οι δυνατότητες customization που δίνονται στους πελάτες που θα καταβάλουν το ποσό των 2 εκ. δολαρίων είναι πρακτικά απεριόριστες αφού αν συνδυαστούν όλες μεταξύ τους θα μπορούσαν να παραχθούν 14 πεντάκις εκατομμύρια διαφορετικές Pininfarina Battista. Φυσικά ο τελικός αριθμός παραγωγής θα είναι κατά τι μικρότερος με μόλις 150 Battista να κυλούν τελικά τις αθόρυβες ρόδες τους στους δρόμους. 

 

 

Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο της Battista έχει να κάνει με το πόσο πιστεύουν στην αξιοπιστία της οι άνθρωποι του οίκου Pininfarina. Οι τυχεροί κάτοχοι έχουν τη δυνατότητα να διαλέξουν μεταξύ τριών πακέτων επέκτασης της εγγύησης σε τιμές που ιδιαίτερα χαμηλές σε σχέση με το κόστος του αυτοκινήτου. Με μόλις 145.000 δολάρια αποκτά κανείς 10ετή εγγύηση του συστήματος ηλεκτροκίνησης και μπαταριών. Κάτι τέτοια μας κάνουν και σκεφτόμαστε ότι το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης είναι πολύ πιο κοντά από όσο νομίζουμε κι ας μην αποκτήσουμε ποτέ μια από τις 150 Pininfarina Battista. 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved