H BMW έφτιαξε μια M3 Touring για όλους τους cool μπαμπάδες

500 άλογα και 500 λίτρα χώρου αποσκευών συνθέτουν την τέλεια αναλογία.

Μια βαυαρική σφήνα στην κόντρα μεταξύ Mercedes C63 AMG Estate και Audi RS4 Avant ήταν αυτό που χρειαζόταν για να αποκτήσει περισσότερο ενδιαφέρον το τοπίο στα πολύ γρήγορα station wagon. Κανείς δεν ξέρει τι ακριβώς ήταν αυτό που κρατούσε τη BMW μακριά από το πάρτι όλα αυτά τα χρόνια, μιας και με την εξαίρεση της δεκακύλινδρης Μ5 πριν από 10+ χρόνια με τη σπάνια έκδοση Touring, δεν υπήρχε ιδιαίτερη συμπάθεια για το είδος. Ίσως ήταν πολύ ταυτισμένο με την Audi λόγω του ότι αυτή γέννησε την κατηγορία με το μυθικό RS2, ίσως γιατί πίστεψαν λίγο παραπάνω στην αναλογία των τριών όγκων. 

 

 

Όμως ό,τι κι αν είχαν στο μυαλό τους το ξεπέρασαν και πλέον το λογότυπο του M Division μπορεί να μπεί και στην πέμπτη θύρα της station wagon καρότσας της σειράς 3. Κάτω από το καπό της βρίσκεται ο γνωστός τρίλιτρος, εξακύλινδρος και διτούρμπινος κινητήρας και επειδή η BMW μπορεί να άργησε, αλλά το έκανε σωστά, προσφέρει τη M3 Touring μόνο με το πακέτο Competition με τους 500 ίππους. Μια άλλη μοναδικότητα της M3 Touring είναι ότι θα διατίθεται μόνο ως τετρακίνητη με το σύστημα xDrive, άρα ξεχάστε πισωκίνητα παντιλίκια, είπαμε είναι για οικογενειάρχες που σοβαρεύτηκαν, όχι πολύ, και θέλουν ασφάλεια στις μετακινήσεις τους, όμως μην απελπίζεται ο κάγκουρας μέσα σας, υπάρχει drift mode που μεταφέρει όλη την ροπή στον σωστό άξονα για ελεγχόμενα παιχνίδια με την ουρά. 

Νέο σε σχέση την υπάρχουσα M3 sedan, αλλά θα το αποκτήσει κι αυτή άμεσα, είναι το σύστημα infotainment iDrive 8 προερχόμενο από την πλήρως ηλεκτρική i4. Δηλαδή ο πίνακας οργάνων είναι μια οθόνη 12,3 ιντσών με μία ακόμα αφής και 14,9 ιντσών να βρίσκεται δίπλα της. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις είναι ένα κανονικό M αυτοκίνητο που πιάνει τα 0-100 σε μόλις 3,6 sec και έχει τελική στα 250 χαω, με κόφτη ο  οποίος μπορεί να παρακαμφθεί αν η αγορά της M3 Touring συνδυαστεί με το πακέτο Performance. 

 

 

Σε μια εποχή που τα station wagon χάνουν συνεχώς έδαφος από τα SUV λόγω μόδας, αλλά και σε μια εποχή που τα αμιγώς βενζινοκίνητα αυτοκίνητα επιδόσεων ζουν τις τελευταίες των ημερών τους, ίσως έχει μια αξία παραπάνω η κίνηση της BMW. Στη δεδομένη στιγμή η παρουσίαση της M3 Touring είναι περισσότερο μια κίνηση για να δείξουν οι Βαυαροί ότι φτιάχνουν ακόμα αυτοκίνητα με βάση το συναίσθημα και όχι με βάση την ψυχρή λογική των αριθμών. 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved