H Pagani Huayra Codalunga είναι ένας φόρος τιμής στο Le Mans και τα ‘60s

Με έμπνευση από την χρυσή εποχή του βιομηχανικού design, αυτή η Pagani είναι σίγουρα η πιο όμορφη που έχουμε δει ποτέ.

Το όνομά της σημαίνει μακριά ουρά στα ιταλικά και το πίσω μέρος της είναι αυτό που σίγουρα κλέβει την παράσταση. Η longtail αρχιτεκτονική στα αυτοκίνητα που έτρεχαν στους αγώνες αντοχής έκανε την εμφάνισή της στα ‘60s και ήταν μια από τις πρώτες απόπειρες να ενταχθεί η αεροδυναμική στον σχεδιασμό των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Εκτός από αποτελεσματική, μας έδωσε και μερικά από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα όλων των εποχών, τόσο όμορφα που άξιζε να ξαναδούμε ένα ολοκαίνουργιο longtail αυτοκίνητο.

Η Pagani δεν μετράει πολλά χρόνια ζωής και σίγουρα δεν πρόλαβε τα ‘60s, όμως αυτό δεν αποτέλεσε ανασταλτικό παράγοντα για δύο φανατικούς οπαδούς της φίρμας. Το τμήμα Grandi Complicazioni είναι αυτό που αναλαμβάνει να ικανοποιεί τους απαιτητικούς πελάτες με custom κατασκευές και ήταν το 2018 όταν υπέβαλλαν το αίτημά τους. Η Pagani ανέλαβε την πρόκληση και της άρεσε τόσο πολύ η ιδέα ενός longtail μοντέλου που τελικά θα φτιάξει 5 αντίτυπα. 

 

 

Το εμπρός μέρος και το πλάι της Codalunga έχει στοιχεία από τη σχεδιαστική ταυτότητα της Pagani, πλήρως εναρμονισμένα στο σχεδιαστικό breef των πελατών, με το πίσω μέρος να μοιάζει εντελώς αγωνιστικό από περασμένες δεκαετίες. Η γρίλια απουσιάζει αφήνοντας σε κοινή θέα τον κινητήρα, αλλά και την κλασική τετράδα των εξατμίσεων με τη λευκή κεραμική επίστρωση που είχαν τα αυτοκίνητα του Le Mans τότε. Λίγο πιο πίσω βρίσκεται ο κλασικός V12 της Mercedes,που πλέον δεν τοποθετείται σε καμία Mercedes, και αποδίδει 840 ίππους. 

Στο εσωτερικό κυριαρχεί το καφέ δέρμα και το γυμνό μηχανικά κατεργασμένο αλουμίνιο συνεχίζοντας το ρετρό αγωνιστικό μοτίβο του εξωτερικού με τις χυτές καμπύλες. Ρετρό είναι και οι ζάντες με τις ακτίνες να ακολουθούν το λιτό και χυτό μοτίβο της Codalunga. Το μοναδικό στοιχείο πάνω της που δεν θα είναι ρετρό θα είναι οι επιδόσεις, αφού η ιπποδύναμη των 840 ίππων έχει πλαισιωθεί από τα πιο εξωτικά και ελαφρά υλικά με αποτέλεσμα η ζυγαριά να σταματάει λίγο κάτω από τα 1300 κιλά για την Codalunga.

 

 

Κάθε μία από τις 5 πολύ ειδικές Pagani κόστισε 7 εκ. € για τους τυχερούς ιδιοκτήτες και μπορεί αυτές να είναι οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες, αλλά είναι ακόμα άγνωστος ο χρόνος παράδοσης τους και έχουν ήδη περάσει 4 χρόνια. Αγάλι-αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι και η Codalunga αξίζει όλη την υπομονή του κόσμου. 



2 SHARES