H Husqvarna Norden 901 θέλει να γίνει η καλύτερη τουριστική μοτοσικλέτα
42 SHARES

Μια μηχανή που αποδεικνύει ότι ο μέσος όρος δεν σημαίνει απαραίτητα και μετριότητα.

Δεν υπάρχει πιο ιστορικό όνομα στον χώρο της μοτοσικλέτας από αυτό της Husqvarna. Δεν είναι μόνο ότι υπάρχει μοτοσικλέτα με το σήμα της που μετράει πάνω από 120 χρόνια ζωής αλλά και το ότι το σήμα αυτό μετράει αιώνες ζωής και είναι ταυτισμένο με την ιστορία της σουηδικής μεταλλουργίας. Για τους περισσότερους από εμάς η Husqvarna είναι το συνώνυμο της ευρωπαϊκής χωματερής μοτοσικλέτες, τόσο στην enduro, όσο και στη motocross κατηγορία. Κι όμως παρά την πλούσια κληρονομιά της, ποτέ δεν έκανε το μεγάλο βήμα στις μεγάλες adventure, το έκανε μόλις με τη βοήθεια της μητρικής KTM.

 

 

Γύρω από τον κινητήρα των 890 κυβικών της ΚΤΜ χτίστηκε μια μοτοσικλέτα που μπορεί να μοιάζει οικεία, όμως καλύπτει ένα κενό που υπήρχε στην αγορά που άφησε η εξέλιξη των σύγχρονων μεγάλων on-off. Με τους κινητήρες να μεγαλώνουν τόσο πολύ που να ξεπερνούν σε κυβισμό τις αμιγώς touring μοτοσικλέτες, χάσαμε το πραγματικό νόημα του επαρκούς κινητήρα. Από την άλλη οι μεγάλες adventure μοτοσικλέτες «διχάστηκαν» ανάμεσα σε δύο μεγάλες σχολές, αυτές που δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στο off  και τις περισσότερες που δίνουν έμφαση στο on. Εκείνη η χρυσή τομή των παλιών Africa Twin έμοιαζε ξεχασμένη, μέχρι που την θυμήθηκε η Husqvarna.

 

 

H Norden 901 δεν θέλει να μπει στα χωράφια των KTM, δεν το επιτρέπει και η εταιρική ταυτότητα και ο εσωτερικός ανταγωνισμός. Όπως επίσης δεν μπορεί να μπει στα χωράφια των πολύ street ανταγωνιστών με τις χυτές ζάντες των 17 ιντσών, αυτό δεν το επιτρέπει και η κληρονομιά του σήματος της σουηδικής εταιρείας.

Η μέση οδός ήταν ο μονόδρομος και γι’αυτό η Norden 901 είναι ίσως και η μοτοσικλέτα που περιμένουμε με μεγαλύτερη προσμονή στην ελληνική αγορά, τα specs τουλάχιστον δείχνουν ότι είναι η τέλεια μοτοσικλέτα για την ελληνική πραγματικότητα. 

 

 

Οι ακτινωτοί τροχοί, 21 ιντσών ο μπροστά, δείχνουν ότι η Norden 901 μπορεί να πάει ακόμα κι εκεί που δεν υπάρχει δρόμος, ενώ η άνετη θέση οδήγησης με το πληθωρικό fairing που θυμίζει τις παλιές μεγάλες on-off, χωρίς να είναι ρετρό, εγγυάται ότι είναι και μια ικανή χιλιομετροφάγος για τους αυτοκινητοδρόμους. Νομίζουμε ότι σε λίγους μήνες θα έχουμε ένα πανάξιο νέο best seller στους ελληνικούς δρόμους.

 



42 SHARES